61-modell Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ......fordi jeg har skrevet om det tidligere, (huff og huff). Og fordi ingen andre her inne ser ut til å ha liknende problemer. Men nå har jeg kommet så langt at jeg ikke orker mere. Jeg tuller ikke, og har bestemt meg for at forandring må til, enten på den ene eller andre måten. Det har jo vært sommer, og jeg i hvert fall blir mer romantisk stemt om sommeren. Og så har en jo tid sammen og en tenker gjerne at det gjelder å ta igjen litt både før og etter den lange arbeidsomme vinteren. Men vi har altså hatt sex 4 ganger siden St. Hans. virker dette som om det er noe å være lei seg over, eller er det meg som er kommet fullstendig i panikkalderen. Svarer noen meg, så svar ærlig, jeg tåler en trøkk. Og takker for svar, for det er greit å høre om f.eks. noen mener det er slik en å regne med i våre trave tekno-tider, f.eks. Kanskje er det slik at mine ønsker om å oppleve at han jeg er forelsket i skal ligge under dyna og faktisk ha lyst på meg, og at dette blir bitte litte granne litt oftere (ikke noe 2 ganger i uken engang), er bygget på en illusjon.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg vet at du har snakket om det før, og jeg vet at du lengter etter sitringer i kroppen og at dere skal være et forelsket blomsterpar, og de drømmene er det slett ikke noe verken ukjent ved eller rart ved, men der er vanskelig å mene noe om det. Dessuten er det vanskelig å snakke om dette uten å utlevere seg selv, for du ber jo om andres erfaringer og tanker, og jeg svarer deg gjerne, men ta det for det det er. Min erfaring er nelig at sex og forelskelse og begjær ikke nødvendigvis henger sammen, for midt oppi alt det fysiske må det psykiske fungere, og trygghet er for meg den viktigste faktoren. derfor tenker jeg at trygghet er en faktor for andre også, med andre ord ikke bare for deg og meg, men for din partner og min partner også. Det er ikke så lett å leve opp til drømmen om det perfekte, det å skulle forholde seg til en annens drøm om hvordan man skal være, både på den ene og den andre måten, kan i seg selv være "turn off". kanskje stiller du for høye krav, eller har en drøm han syns er skremmende fordi han ikke tror han kan leve opp til det - ikke vet jeg. Jeg håper dere kan finne trygghet i hverandre og dermed også kan finne frem igjen den fysiske nærheten, for det er slett ikke rart å lengte etter å bli begjært! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå