mammamammamammamor Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 blir nesten uvell av dem. så har eg det sånn hver kveld. masse ekle kynnere som gjør meg kvalm. magen er liksom ikke så stram på utsida. men strammer mest inni, kjempe ekkelt. noen som har tips er jo kvalm fra før da. men blir verre av disse kynnerne
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg og synes de er ekle. Og synes de blir mer og mer ubehagelige ettersom magen vokser. Jo større livmor, desto større område med muskelsammentrekning. Nå er det få dager til fødsel, og jeg blir kvalm av dem innimellom på kveldene. Etter mat, når det føles ekstra trangt, eller når det er mye bevegelse i utgangspunktet, da gjør halsbrannen seg gjeldende i tillegg. Om natta "drar" de hele kroppen til siden, og det gjør vondt i sida. Tror ikke det er så mye å gjøre med. Bevege seg litt, røre på seg, tusle litt rundt? Holde ut? Puh...
mammamammamammamor Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 merker det ikke når eg sover da. det er mest etter en stressende dag med tunge løft. blir uvell og føler eg må tisse, blir liksom uggen i hele kroppen. er atten uker på vei, så da må eg holde ut ei stund. har barn fra før, men da var ikke kynnerne så "ekle" før på slutteb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå