Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 lillegutt er såååå urolig på kvelden.. Mellom åtte og elleve matinga er han sååååååååååååååå trøtt,men får ikke sove. Alt er galt og vi kan ikke gjøre noe riktig. Nå ligger han på armen min. Rolig,men jeg skal ikke bevege meg mye før det er galt. Og hvis han mister smokken hyyyyyylgauler han. Mannen min har kapitulert,så nå er det mamma for alle penga.. ***************************Hjelp*********************************************
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 han er forresten 1 mnd og 4dager gammel. prematur. har termin i morra.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 jeg har det sånn jeg og.. blir ganske frustrert, vet ikke om han er mere sulten eller om han vondt i magen. tør ikke å gi han mat oftere heller for hvis det er mageknip blir det vel bare verre av å spise enda mere. så jeg har ikke så mange gode råd. du kan jo gi han en attpå tår og se om han roer seg....
Mamma til M07 & M09 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Min har vært veldig kosesyk, og nektet å sovne i sengen, men i går satte sambo radioen på til han, og da sovnet han så godt atte. bare våken når han er sulten. men nå er han bare 13 dager da. (og født 15 dager på overtid) han blir veldig rolig til musikk og jevnt støy..
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hjelper ikke det heller:( Gir jeg mer så gulper han. Nå ser det ut som han har slitt seg ut. Skal prøve å legge han ned*holde pusten* Ser ut som det gikk greit*puste lettet ut* Kjipt at de må slite seg ut for å sovne. Nå er det bare en time til han våkner og er sulten igjen. Får håpe han sover en time ekstra sånn at han får litt kvalitetssøvn. Førstemann for deg og?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Kan prøve det:) Merkelig at han bare er sånn på kvelden..
SOMMER :) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Her har vi også hatt det slik den siste uka. Veslegutten er 7 uker. Han begynner å skrike rundt 19 og skriker ett par tre timer. Ellers er han veldig rolig.Tror det kommer av luft i magen så i morgen skal jeg på apoteket og kjøpe minifom. Håper det kan hjelpe. Det hjalp forresten å gå en tur med han i bæresjalet. Men da vi kom hjem var han i gang med å skrike igjen... :-(
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 ¨hvorfor ikke bruke bæresjal hjemme også. Det gjorde vi....opplevde en HELT NY VERDEN.....
mamman til sander og mathilde Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Nå er sønnen vår 6 mnd.... Men fra han var 3-5 uker, så var han veldig urolig mellom kl 19 og 22. Fortalte det til jordmor på 6-ukers kontrollen, og da sa hun at det kunne være slik pga at det var noe i morsmelken som endret seg (sikkert noen hormoner el.) Så det kan jo hende det er det som er tilfelle hos dere også... Så en periode gikk vi med han i bæresele, da sovnet han, men det ble mye gåing på oss i de 2-3 ukene... hehe... Men det gikk jo ganske fort over, så får håpe det går fort over hos dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå