Hufsetutta Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi vurderer å melde på babysvømming, men er litt i tvil. Noen som har noen erfaringer å dele med oss - både gode og dårlige? Er det noen som absolutt ikke vil gå på babysvømming, og hva er i tilfelle grunnen?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei babysvømming er veldig bra, vi gikk på babys med førstemann men måtte slutte hun fikk ørebettenelse på ørebetenelse etter hver gang vi bada. fikk beskjed om at det kom fra bassenget, det ble så ille at hun måtte sette dren, vi tør ikke bade med lillemann er redd øra hans skal bli ødelagt, hørt mange som må slutte pga de blir dårlige. men barna har veldig glede av det.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vi storkoser oss både små og store. Sanne har nå begynt på kurs nr 2 og hvinte av fryd når hun kom ut i bassenget. Jeg syns det er betryggende å se at hun liker vann og at hun føler seg komfortabel med det. Hun holder pusten hver gang hun får vann i ansiktet også nå hjemme i dusjen. Dessuten er det en fin aktivitet for oss sammen å være med på. De aller aller fleste babyer storkoser seg. Jeg vil anbefale det på det sterkeste:-)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Vi har bare vært der en gang foreløpig, men det var kjempefint. Han storkoste seg i vannet Har tro på at det vil gjøre at han føler seg trygg i vannet. Dessuten er det en veldig fin kosestund for hele familien, sambo var også med
Mayken Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Vi har begynt på kurs nr 2 nå, og Ina elsker det. Vi koser oss alle sammen, er veldig fint å ha en felles aktivitet en gang i uken:)
tali Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 nå er jeg instruktør selv da så sønnen min var i vannet for føste gang den dagen han ble 6 uker å han stor koset seg:) jeg kan jo selvfølgelig ikke skryte nok av babysvømming å vi kommer til å møte flitti opp hver uke til han blir konfirmant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå