Fru Dr. Yppert Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ..matlei!! Trenger tips til nye retter,siden hjernen min tydeligvis har dovnet vekk når det gjelder kjøkkenet.. Og dryppert,dette er det motsatte av slanking så ikke bli sur:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hør her tjukka.. du kommer uansett alltid til å være et håpløst kjøkkentilfelle, så ikke prøv å komme her med fantasiløse kjøkkenkunnskaper og samtig påstå at du skal prøve å legge på deg når du allerede ser ut som et digert fleskberg:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hei Yppert, hvordan går det med fleskepølsa? :-)
Fru Dr. Yppert Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Du,klapp igjen om du ikke har noen skikkelig gode tips til meg.Jeg er IKKE håpløs på kjøkkenet!.....Bare nesten..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hei Prinzessa.. Her er det jo bare fleskepølser, så jeg vet ikke hvem du mener:-) Og du forunderlig underlig..IKKE BE MEG OM Å KLAPPE IGEJN:-) Du er og vil alltid være håpløs:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Vet ikke hva du lager jeg da.. Men hva me kyllingwok? Kjøpe en kylling, pose me wokingredienser, ris og uncle bens saus. Var matlei selv en dag, men DET gikk ned.. Eller kjøpe en pose me kyllinglår, vinger og klubber, lage ris og saus ve siden av. (glad i kylling jeg.. ) Bare ett forslag..
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Gresk mousakka med gresksalat til og godt brød.....det skal vi ha i dag.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg mente jo fleskepølsa DI da, Yppert.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Den midtmonterte???? Det er vel for pokker ikke noe fleskepølse ditt troll... Når jeg går inn i dusjen på offentlige bad, så må de aller fleste mannfolka snu seg pga sine peniskomplekser når de ser utstyret mitt:-) Dessuten så er jeg stolt over prakteksemplaret... Ofte står jeg i dusjen litt ekstra å hånflirer av de som har mindre enn meg:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Fleskepølse er vel et kompliment når det gjelder den midtmonterte, er det ikke??? :-) Og ikke vær så ondskapsfull. Jeg vet at jeg ville hatt voldsomme komplekser dersom jeg var mann og utstyret var lite. Skjønner ikke hva damer med små pupper klager på, de kan jo iallfall gjøre noe med det. De stakkars mennene derimot... :-( :-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Bare en med ekstreme komplekser lyver på seg noe slikt.. Arme menneske..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Herrgud anonyme grinkuk!! Kølla mi er 85 cm lang og 30 cm i diameter.. Tror du jeg sitter inne på et nettforum å lyger eller??? hææææææ.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå