Gå til innhold

Hvor mye cola e.l. brus kan man drikke om man ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt gal etter cola zero, men pøver å ikke drikke så mye nå som jeg ammer. Men hvor mye er for mye egentlig? Noen av ammehjelperne som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke med tanke på koffein, men viss du tenker på kullsyren og det at babyen kan få vondt i magen av det så varierer det veldig.

Med Lucas kunne jeg ikke drikke noe brus før han fikk vondt i magen, med Mina har jeg ikke merket på magen hennes om jeg har drukket brus, har på det meste drukket 3 glass på en dag

Skrevet

Ja, jeg tenkte mest på koffein, jeg drikker en del brus og min lille har ikke reagert på det. Han har ikke reagert på noe jeg har spist i det hele tatt så jeg har vært heldig der føler jeg, men jeg tenker en del på denne koffeinen, noen andre som har en anelse?

Skrevet

Koffeinen går ihvertfall fort ut av kroppen, da... Det finnes vel koffeinfri cola i norge også?

Skrevet

Ja det finnes noen steder og det har jeg kjøpt, drikker jo ikke såå mye heller da, og mest i helgene. Er bare litt redd for at baby skal få for mye. Men når jeg tenker etter er jo dette ofte på kvelden da han har lagt seg, og da sover han til klokken to før han får mat igjen, så da hjelper kanskje det litt?

Ellers så får jeg rett og slett bare ta meg sammen og drikke noe annet:)

Skrevet

JEg har en stygg pepsi-max vane selv, den var drøy å holde borte under svsk (fikk muskelkramper av koffeinen...) Rart med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...