Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Synes alle burde se på krangle siden som en grei måte og få ut litt sinne på. Er mange som har ekstra hormoner på lager i graviditeten og da er jo dette en grei side og få litt utspill for dem:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Men problemet er jo at ikke alle krangler, men slenger rundt seg med dritt og hetser andre. Da er det jo ikke konstruktiv "krangling" for å "få ut litt sinne" som du skriver. Hetsing av enkeltpersoner/nick er dessverre et stort problem her inne (kanskje litt mer tidligere enn nå i det siste, men det forekommer). Og de som hetser signerer jo alltid med "anonym"
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Får bare si med en gang at de som slenger direkte drit og signerer med anonym er de feigeste folke som er på bim. Greit nok at folk kan være litt frekke men da får de tørre å skrive under med nick. Ellers vet vi jo at de må være noen pysete dritunger som ikke tør å stå for det de sier. Sånne får vi bare le av:) Har litt ekstra hormoner om dagen her jeg, så er hvertfall deilig å få utspill for de i en diskusjon eller to:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg ler i alle fall godt av mange av innleggene her inne Ser forresten at noen "mistenker" meg for å ha vært den der dama som lurte kanarifansen! Haha...da må jeg le Tenk å få den "kreditten" da Haha... Jeje...
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Ja,man kan få seg en god latter av mye man leser også Du får ta det med et smil og bukke og takke:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Men nå skal vi ikke være venner her altså... Hva skal vi krangle om???
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Venner får vi være på skravle siden:) Her krangler vi:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Og hvorfor har ikke du profil??? Er jo jammen like anonym som de anonyme du da...
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2007 Er ikke så inni dette enda:) Hvordan får jeg det da..? Kanskje dumt og spørre men skal ikke skryte på meg at jeg er et data geni:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Tja, si det. Må vel gå inn på din egen side og sikkert opprette en profil derfra
Janne-Renate Skrevet 23. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2007 Fikk det til,nå har jeg også egen profil:) Viste ikke man kunne lage det jeg. Takk for infoen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå