Gå til innhold

reflex vinterdresser, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min hadde en for noen år siden, var kjempeålreit egentlig. Litt minus for fleeceforet som var inni, det var ikke festet så det ble på en måte to dresser han måtte ta på seg om du skjønner.

Men ytterforet tålte mye slapsevær før det trakk gjennom :-)

Har ikke sett på årets modeller så de vet jeg ike noe om.

Skrevet

Den beste dressen jeg noen gang har hatt til lillegutt:o) Har hatt den 2 år på rad. Og skal aldri kjøpe dyre dresser lenger når jeg kan få like gode for en billigere penge;o)

Lillegutt har hoppet/svømt i dammer og slaps og brukt den i skikkelig kulde. Har ALDRI blitt våt eller kald:o) De i barnehagen skrøt den også opp i skyene. Komfortabel er den også. Lett å bevege seg i - ikke stiv.

Eneste minuset er at jeg må bruke en str større enn nødvendig fordi den er litt kort i ryggen.

Skrevet

Årets reflex har fleecefor som sitter fast inni. I tillegg er den pustende og vanntett. Har kommet godt ut i tester.

Skrevet

Har årets dress til snuppa som snart skal starte i bhg. Den virker veldig bra i hvertfall og funker den så kommer jeg ikke til å kjøpe andre type dresser. Foret inni dressen gjør at den kan brukes på høsten og våren med bare litt ull under. Når det blir kaldt i vinter får hun på en ekstra fleecedress bare.

Skrevet

Kjempefornøyd med refleksdressene! Absolutt å anbefale:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...