Lotta med novembergutt Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Ok, saken er den at jeg er ekstremt pysete av meg. Er alene hjemme for tiden, og prøver så godt jeg kan å ikke skremme opp meg selv på noen måte. Nå vet jeg hvordan filmen ender, og hva som er "greia" (leste spoileren) uten å røpe det her for intedanende - så, så veldig skummel kan den vel ikke være? Men på en annen side, det er jo en triller. Så - kan jeg se den, og likevel få sove i natt? Eller er den skikkelig ekkel?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 har ikke sett den men her kan du lese hva andre syns om den. er jo drama/triller så sikkert ikke så veldig skummel. http://www.imdb.com/title/tt0368447/
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har sett den. Jeg er en kjempepyse og kan ikke huske at jeg synes den var noe skummel. Var mange som synes den var dårlig når den gikk på kino, fordi de de forventer noe helt annet. Jeg synes den var bra, jeg. Tror du trygt kan se den altså. Men er ganske lenge siden jeg så den da..
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 hvis du er lettskremt og alene hjemme ville jeg valgt en annen film Feks en komedie hehe Er ekstremt lettskremt selv hehe
Lotta med novembergutt Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 hehe, takk for råd... Og ja, jeg er ekstremt pysete - hvertfall når jeg vet at jeg skal sove alene :s Greit nok når sambo er hjemme, da kan jeg se på uten alt for mye om og men... Får tenke litt på det... Er jo mest for å få tiden til å gå - er ikke noe annet på tv i kveld :\ Kanskje jeg kan se bare bittelitt
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg har sett den.... jeg synes ikke den var særlig skummel, ikke spes spennende heller... Er langt fra noen ekkel film etter min mening.... Jeg synes derimot at filmen var beint frem dårlig, min aller største film-skuffelse så langt (sammen med slipp jimmi fri) Men kan jo være du liker den da, smaken er jo som baken, hehe... Men ikke særlig skremmende er nå min mening..
Suturtang Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg var så skremt at jeg torde ikke gå ut av huset.....
petite fleur Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jeg er også skikkelig pyse når det kommer til skrekkfilmer, men The Village er faktisk ikke SÅ skummel. Faktisk er det den eneste skrekkfilmen jeg har sett alene! Blir det skummelt, sett på pause litt - da får du liksom henta deg litt inn igjen:) Jeg synes filmen var bra jeg. (Men var også skuffa over Slipp Jimmy fri!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå