Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 en liten øvelse, i å snakke pent om seg selv... ) jeg er: snill omtenksom inkluderende
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 En god ide! Jeg er: * Hengiven * Hjelpsom * Snill 1+1+1=3 )
thuso Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Synes jeg var en god idé. Og hvis du ikke har flyttet fra partneren: Sett dere ned og sett opp tre positive ting om din partner også. Mine tre om meg selv: Snill Omtenksom Tålmodig Satte opp tre+++ om x-kona også: Omtenksom Vakker Smart Nydelig Snill
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hmm, jeg er: -ordentlig -prøver å gjøre det beste -nei, det var vanskelig dette her ...tror jeg er litt deppa... Han er: -fin -omtenksom mot alle rundt seg -flink med ungene Huff, dette ble ikke rare greiene. En tankevekker...
-maria- Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg er smart pen snill Han er omsorgsfull generøs flink med barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå