fjell og fjord Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ??? Jenta mi sov bra siste tiden i vogna på balkongen (slutt med sovn på trilleturen) men plutslig ville ikke hun det var varmt prøvde i senga samme som om kvelden da er det skrik holder på" opplære "henne å sovne selv om kveldene da er det 5-10 min skriking hver kveld orker ikke det o dagen og men kanskje må... hva med dere? takk for svar på BHG ingen ville trillet vogn fram og tilbake som jeg gjorde så månok lære henne å sovne selv om dagen og
fjell og fjord Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 ser san ut at alle har barn i barnehage der sover de i vogn ute det er kanskje best med tanke på frisk luft.... min sover rundt 2 timer nå i vogn
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Om dem ligger i vogn eller seng varierer vel litt fra barnehage til barnehage. I vår barnehage kan man velge. Humlegutt sovner både i sengen og vognen av seg selv men sover i vognen i barnehagen. Gidder ikke ta vogna hjem i helgene så da blir det senga. Sover lengst når han sover i vogna da. Lurt å venne dem til å sovne av seg selv. Vi gjorde det svært gradvis slik at det ble trygt og godt. Aldri mye skriking. Rullet/gynget han gradvis mindre og mindre. Han ønsker nå å legge seg når han er trett og smiler når vi legger ham, er blitt glad i sengen sin. Han er 17 mnd nå og har vært slik siden han var ca. 8 mnd.
fjell og fjord Skrevet 25. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2007 det holder jeg på med - å lære henne å sove middagsøvn av seg selv hun er ikke i barnehage ennå men skal en dag ellers blir passet av tante eller dagmamma ikke sikkert dei gidder å rulle\ vugge henne i søvn da jeg og er blitt lei av det selv så 1.gang hunskrek i 10 min men jeg kom innom hver 5 min neste dag ble det 3. min( i dag) for se hvordan det blir har gått på trulleturer i ett år Synes og at det er best å sove ute i frisk luft takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå