anesam Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hva har skjedd mellom ric og cassie? noen som vil fortelle...?
Tinaisme Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Har ikke sett i dag, men det jeg har fått med meg er at Cassie mente at siden de hadde problemer med å stole på hverandre så var det best om de gjorde det slutt å behold vennskapet
anesam Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 ja det fikk jeg med meg idag, men så ikke igår og i forgårs.... når ble det et problem?
så var vi 4 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Etter at de hadde sex har det vært litt spenning mellom de. Og så trodde ric hun var utro med steve, så han angrep fyren og da rant det over for cassie. Steve og cassie var forøvrig støttekontaktene til hverandre.
Sluffsa Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 ri mener cassie har gådt bak ryggen hans siden hun ikke har fortalt om sin "terapautvenn" Hun løy om hvor hun var og hvem hun var sammen med.... rick slo til denne fyren (steve) Når han så de sammen...
anesam Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Ah da skjønner jeg litt mer.... TAKK! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå