Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble storebror 8 år. Det er stort det og jeg lurer på hvor den lille gutten min ble av. Nå vil han gå på breakdance og er opptatt av å være kul. Skjønner plutselig at han kommer til å bli ungdom han også og det vet jeg jammen ikke om jeg vil! Med Maud-mannen borte blir det ikke bursdagsfeiring før i neste uke. De er 16 gutter i klassen, må ærlig håpe det er noen som ikke kan. Noen kamerater utenfra er også bedt og det kan bli hektisk her inne... Håper selvfølgelig på fint vær slik at en gjeng med nokså store sukkergira gutter kan herje utendørs.

Har noen tips til bursdagsaktiviteter? Adjektivlek begynner å bli litt utbrukt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den store gutten din!!! Har ikke så mange tips å komme med dessverre..... er litt stress oppi toppen akkurat nå;=)

Skrevet

Det skjønner jeg, håper turen deres blir kjempefin :-D

Tenker på hvor fint Maud-mannen og jeg hadde det da vi var borte i åtte dager i Thailand som en forsinket bryllupsreise. Da kom jeg hjem med en liten spire...

Skrevet

Hoppeloppeland i Lillestrøm er fine saker!

Skrevet

Har du et skogholt i nærheten?

Utebursdag med engangsgriller, ballspill, badmintonkonkurranse, lengdehopp etc er ihvertfall en hit hos gutta her:-)

Skrevet

Grattis med gutten som snart er tenåring, det skjer plutselig det;-))

Har ikke så mange idèer til aktiviteter akkurat nå for jeg er sååå trøtt, men noe fysisk er kanskje å foretrekke for å brenne ut litt sukker;-)) Hva med friidrettskonkurranse, eller fotballkamp med premier til alle selvfølgelig. Du kan jo være dommer:-)

Husker min far arrangerte fotballturnering hver sommer der vi bodde som barn. Det var stas. Alle fikk være med, men jeg var den eneste jenta i nærheten så jeg måtte alltid stå i mål..... Premier til alle og kun et mål hadde vi:-)

Skrevet

Ja det er rart at de blir store.... jeg er ikke helt forberedt på det kjenner jeg... liten og stor på samme tid!

16 gutter som egentlig vil løpe er mye å hente inn i et rom, men de nyter å være sammen... hmmmmmmmm gi meg ei natt da maud, så skal vi nok finne på noe som passer både deg og guttene. det skal bli en fin feiring!!!

sov godt så lenge!

Skrevet

Gratulerer med storebror!

Må bare si meg enig at disse små vokser så altfor fort opp, hvor ble tiden av?

Fotballkamp støtter jeg,vannkrig om været holder,orientering¨...enkle kart hvor de må løse oppgaver før de kan gå videre....tja..sikkert mere...skal tenke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...