Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vel, hvordan forklare problemet tro.. Jeg skal skrive noe i word, men i slutten av HVER ENESTE SETNING, så kommer det opp et tegn. Ser ut som en omvendt fet P. Jeg vil ha den booooort!!! noen som skjønner hva jeg mener og som vet hvordan man blir kvitt den??? den er plagsom og det ser ikke bra ut å ha den der heller.. blir fryktelig forvirret av å ha den der.. hver gang jeg trykker enter, så kommer det en ny.. grrrrr.. hjeeeeeelp noen???
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 det er en sånn som indikerer mellomrom..vises ikke når du skriver ut altså
~sjiraff~ Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Finn den samme p'en på verktøylinjen og trykk på den. Tegnene kommer uansett ikke med på utskriften og er bare et redigerings verktøy )
Expat Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Ser du en maken en, oppe på alle knappene? Trykk på den og alt går bort.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Finner ingen maken ((( kanskje jeg skal åpne alle tool greiene, den må jo ligge i en av dem da, siden det skal finnes en knapp???
~sjiraff~ Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Se bortover på verktøylinja di.. sånn ca midt på eller helt til høyre ser du antageligvis en bitteliten pil som peker nedover. Trykk på den så får du valget om flere knapper. Se om du finner p'en der )
Korse76♥ Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hmmm vet jeg har hatt dette problemet selv... Prøv under format, og hak bort vis formatering eller noe slik??
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Jippi jippi, sjiraff, du er dagens helt!!!! Takk takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå