Gå til innhold

Noen som IKKE tror på spåing her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mye spåing på disse sidene og lurer på om jeg er den eneste som ikke tror på sånt?

Spesielt sånne kort tror jeg er noe tull, men er ikke fremmed for at noen mennesker har evner til å se ting ikke alle kan se. Flere skeptikere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært en skeptiker til sånne ting, inntil jeg tenkte at det kunne ikke skade å forsøke, og sjaman fikk rett på alt.

Da måtte jeg revurdere skepsisen min litt;)

Skrevet

jupp.

At noen kan se ting, det kan jeg tro på. Men kort? nope.

Skrevet

Tror absolutt ikke på noe om spåing o.l. Tror faktisk ikke på det overnaturlige i det hele tatt!!!

Skrevet

Hmmm....skeptisk ;-)

...men etter masse snakk her, sendte jeg en mail til Sjaman. Venter fremdeles på svar - er jo verdt et forsøk...?

Skrevet

skeptiker jeg også:o)

Synes det er artig å bli spådd, men tar det med en VELDIG STOR klype salt:o)

Skrevet

Vi har slitt leeeenge med å få barn. Spurte om å bli spådd. Fikk til svar at hun ikke da noe graviditet på meg. Ganske så deppa nå ja, men hvis vi ikke tror på spåing, så har jeg nok en sjangs likevel da :/

Har ikke ETT barn engang :((

Skrevet

Vel...jeg er vel en av de som aldri har trodd noe serlig på sånt.MEN må legge til at jeg ble temmelig satt ut av en av disse damene her inne en gang.Jeg la inn ett innlegg om smertestillende her en gang.Skrev ikke hvor jeg hadde vondt eller at det var meg det gjaldt.Hun svarte på innlegget mitt og la til at mine ryggsmerter var alvorlige og burde sjekkes,,,,Hmmm,smerten ble værre og prolaps ble senere påvist.Så jeg vet sannelig ikke jeg,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...