Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maud-mannen som ikke er offentlig ansatt som meg, er på langhelg på Mallorca som belønningstur. Storebror skal til pappa'n og jeg grudde meg litt til en hel helg med aktivisering av minstemann. Jada, jeg vet at det var normaltilstanden med storebror, men nå skjønner jeg ikke helt at jeg orket det. Hadde besøk av mine foreldre i dag og de tilbød seg å ta med seg minstemann da de dro og så kan jeg hente ham på lørdag ettermiddag. Så nå er helgens utsikter helt annerledes. Når jeg kommer hjem fra jobb i morgen, er ingen av mennene i mitt liv her. Hva skal jeg gjøre da, mon tro? Gleder meg til å kunne sitte på verandaen som jeg vil og bare slappe av. Lurer på om jeg fortsatt kan kunsten å kose meg alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan. Du kan virkelig kose deg. Pleie deg selv. Det går fint, du er bare litt rusten. Tenk på alt det du har savnet.

Varm mat

Gå tur alene

Se en hel film

Bade alene med stearin lys og vin

Sove lenge

AHhhhh hørtes herlig ut!

Skrevet

Du har rett, det høres deilig ut. Bare å kunne bestemme over tiden selv uten å gjøre noe særlig og det å sove leeeeenge :-)

Skrevet

Kjøp noe god mat, sett deg på terrassen med en god bok og nyt freden:-)

Det er jammen godt med noen slike kvelder:-)

Reiser selv på langhelg med jobben neste helg, da får pappaen her svigermor på besøk for å hjelpe seg:-)

Og jeg gleder meg til utenlandstur med kollegaer. Shoppe, skravle, sove lenge, drikke vin og jobbe litt....

Skrevet

Håper du klarer å kose deg uten å tenke alt for mye på at du skal savne mennene i ditt liv:)

Skrevet

Klart du kan kose deg alene, det tar nok ikke mange minuttene å skjønne at du virkelig kan storkose deg og hvile og sløve på sofaen og spise godteri og dibbe og sove lenge og ta en dusj i fred og ligge på tvers i sengen osv osv osv.........jeg kunne fortsatt på en lang liste:-)

Tanken på et par dager helt for seg selv er vidunderlig nok for meg kjenner jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...