Gå til innhold

skriv 3 gode egenskaper du har :o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du anonym mistet at barn?

 

jeg vil jo selfølgelig beklage hvis dere som tilhører denne siden føler at dette inlegget er støtende..

 

da vil jeg gjerne at dere sier det.så skal je be moderator fjerne det eller at dere selv ber moderator om å fjerne det.

 

tenkte litt, før jeg la det inn her, men valgte å gjøre det, fordi selv i tunge stunder, er det viktig å føle at man selv duger.

 

men som sakt, si i fra, så skal jeg forsøke å få fjernet det. det siste jeg ville med denne tråden vår å såre, eler støte noen. og hvis jeg gjorde det, så beklager jeg virkelig. dere som er her inne har nok sorger i livet, en at jeg skal gi dere flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har mistet et barn.

 

Jeg synes bare det ble veldig feil å legge det ut her for å komme opp å lista over flest innlegg.....

Og i tunge stunder ønkser man ikke å lese slikt og heller ikke tenke på seg selv, men barnet som man så sårt savner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig.. jenta beklager jo, hvis hun har støtt noen, og hva vet du om hun skriver for å komme på en liste?!? det er din mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det fordi jeg var her inne den dagen hvor det samme innlegget ble lagt ut på alle sidene her inne.

Men så det ikke før jeg hadde svart på dette innlegget. Hadde jeg sett at det bare var et slikt forsøk hadde jeg ikke svart på det.

Men at du klarer å skrive er det mulig for innlegget mitt over synes jeg er drøyt, hu spurte om jeg hadde mistet barn og det svarer jeg ja på, og sier også at det er helt greit at det ligger her.

Synse virkelig ikke du skal lage bråk pga av dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ho la det ikke ut forå komme på noen flestinnleggliste,var vel godt ment til alle for å få de til å tenke litt positivt om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...