Lillegull2008&2010 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 er det noe jeg må tenke på? jeg er 15+4 idag er vell gjerne ikke det, men jeg spør likevell.. mat+flyreise går vell fint? har reiseforsikring, men om det dekker alt vet jeg ikke. Det er bare fra sent på fredagskveld til søndagsettermiddag, så jeg tenker alt går fint jeg Go helg alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 folk er gravide i Madrid og, ikke farlig.Dere må slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå