litakine og Theodor Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hihi, igår opplevde jeg noe rart i klesbutikken, sto der og handla masse blåe babyklær på salg, og så spør kassereren om jeg er helt sikker på om det blir gutt - ble litt paff jeg da, og hun jeg var der sammen med synes det var direkte frekt
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hm... hun prøvde sikkert bare å være koselig =)
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Samme her! Kanskje det er på samme sted? Vi fikk en rosa dress og grønn jakke i gave. Var usikker på årstid og str så vi tok de med i butikken for å forhøre oss. Det ente med at vi byttet str på begge deler. & begge ble i rosa. Når vi skal gjøre opp i kassen sier damen "er du sikker på at du vil ha rosa, vi har i grønn i samme str. Tenk om det ikke blir jente likevell" Ble helt paff, og rådvill. Hva svarer mann til det? Er jo kjent med både mulighet og risiko selv.... Men der viste pia på 7år svaret "da blir det en gutt med masse rosa" Takk & lov så ble nok butikkdamen målbundet av det Ikke flere kommentarer....
litakine og Theodor Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 hehe, vet om flere gravide som har blitt snakket til på samme måte av denne jenta i den butikken, følte ikke at det var for å være koselig, men ikke at hun mente det frekt heller - men jobber selv i butikk, og enkelte ting skal man ikke kommentere, følte meg skikkelig ille til mote der jeg sto, og dro hjem til gubben og lurte på hva pokkern vi gjør hvis det kommer jente, hehe. Skal ikke så mye til for å sette ut en høygravid dame =)
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Ja, sant. Tenk om en sa til en overvektig dame at stripene bare ville fremheve valkene. Blir jo omtrent samme opplegg.... Mener det jo egentlig bare godt da også
jiha Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 jeg var i butikken og kjøpte en body da jeg fant ut at jeg var gravid, skulle gi i gave til sambo.. jeg spurte hu som sto i kassa om dette var en "begge kjønn" farge.. "ja. personlig er jeg dritt lei rosa til jenter og blått til gutter!" hmm...ok... jeg vil jo handle det når jeg vet hva d blir jo.. men ikke hos henne..=p
vero:o) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hehe syns du det var frekt...er jo komisk hvis det er jente da..har hørt om det ser du...venta jente,åså fikk de gutt..hadde bare masse rosa blondeklær hehe....måtte prøve å selle det igjenn...
SuperGlad Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 synes ikke det var frekt sagt i det heletatt! hadde ikke reagert hvis noen hadde sagt det til meg,bare svart ja vi har ul-bildet av tissetassen hans hengende i ramme hjemme.....
Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Men hva er historien videre? Ingen grunn til at hun spurte? Jeg kan sikkert spørre merkelige ting når folk handler der jeg jobber, men da er det ofte en grunn... Det kan f.eks være hvis de vil gi bort det de har kjøpt(da må de ha byttelapp), hvis de kjøper noe og ikke er sikker på kjøpet - så må jeg vite om de ønsker å deponere(ikke alle som automatisk har åpent kjøp), og andre ting. Folk kan sikkert lure hvorfor jeg dukker opp med enkelte spørsmål, men jeg forklarer alltid etterpå hvorfor jeg spørr. Ikke alle som gjør det kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå