Gå til innhold

Trenger synspunkter.....ikke krangleinnlegg.....sexrelatert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min har tilbudt meg gratis leilighet i sentrum av oslo, mot at han kan få ha sex med meg av og til i helgene. Han sier også at han vil ta meg med på reiser og lignende. Han er gift.

Jeg er veldig ung (19 år), og han er i 50 årene et sted. Jeg er faktisk fristet til å slå til. Leiligheten er stor og luftig, og økonomien min tilsier at jeg absolutt bare har fordeler av en sånn avtale. Jeg er student.

Han er veldig kjekk og ser ikke ut som en 50 åring. Han trener på studio og holder seg i form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du har bestemt deg allerede...:-P

Sikkert økonomisk greit, men følelsen som prostituert (for det er jo det du blir) er muligens ikke like ok å ha meg seg.

Skrevet

DI SKJØGE.. F Y S J Hore, husk å melde fra til skattefuten da, så horinga di kommer oss alle til gode=0)

Skrevet

Han bor i Bergen, men eier denne leiligheten i oslo i forbindelse med jobben, så det er jo ikke akkurat som om han vil komme ramlende inn i hytt og pine.

Jeg vet ikke om jeg vil føle meg prostituert......det er jo ikke som om han kommer til å legge igjen penger på puta....

uff...vanskelig dette :-(

Skrevet

Om du føler for å leke hore så hvorfor ikke?

Men du,hva med konen hans?

Skrevet

PRATER du om Snuppert her nå............nja.......ligner litt han dette .....

Skrevet

Det eneste og viktigste spørsmålet her er vel...........................har du LYST til å ha sex med denne mannen?

Hvis JA.......................kjør på!

Skrevet

Æsj, gamle gubben. Pass på å ha en fast avtale, f.eks. 2 dager i mnd. At du gidder, hadde heller forsøkt å få meg en billigere leilighet i en drabantby av Oslo. Det er utbygd kollektivtrafikk inn til byen.

Skrevet

Helt greit hvis man er komfortabel med å ha sex mot betaling...for det er det det er..hverken mer eller mindre...uten at jeg skal preike moral....gjør det du selv føler er rett...for DEG.. Klarer du å leve med det..så why not?

Skrevet

Vet du ikke om du vil føle deg som en prostituert siden han ikke legger igjen pengene på puta?

Djizez, skjønner godt han spurte DEG. Garantert ingen andre som var dummere enn deg på jobben! Ha ha ha:-D

Skrevet

Det er jo prostitusjon da. Men om du er komfortabel med det, og kan leve med det resten av liv, så kjør på...

Skrevet

Tja, om du har lyst på han så.. og leiligheten. Hadde ikke giddet at han skulle fly ned døra mi bestanding, så hadde vel bedt han om en fast avtale. Hva skjer om du finner deg kjæreste feks? *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...