Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 en liten øvelse, i å snakke pent om seg selv... ) jeg er: snill omtenksom inkluderende
Learning to fly Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 I forhold til hvilken debatt denne ligger inne på, så svarer jeg - jeg etterstreber å lære mest mulig om barneoppdragelse -jeg er kjærlig mot barna mine -jeg bruker mye tid på barna mine, både innen lek, prat og annen læring
demonio18 Skrevet 15. september 2007 #3 Skrevet 15. september 2007 Jeg er: -omtenksom -ansvarsfull -flink til og ta vare på min datter
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg har mange gode egenskaper. Men det er 3 ting jeg lærte meg på førskolelærerutdanninga: Aldri si HYSJ! Det finnes så mange måter til å oppnå stillhet, ordet hysj blir ofte tatt som en "flush"-lyd av barna. Det flusher gjennom det ene øret og ut det andre. Bruk NEI så lite som mulig. Nok et ord som blir for mye brukt. Nå sier jeg heller: Vet du hva, det er ikke så ....... eller Vet du hva, du burde.... Begge disse tingene blir rene vaner. Nå tenker jeg ikke over det en gang. Siste tingen jeg lærte som har blitt veldig viktig for meg, er: Straff i forhold til hendelsen. Barna må vite at det er en sammenheng. Husarrest er ikke den beste måten å straffe på.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er verdens peneste, så bare gidd å argumentere i mot meg! jeg er flink å irettesette unger med ord som vær så snill for faen, hvis du ikke slutter nå blir det juling, NEI!, det mest brukte er vel kansje noe som Ubrukelige dritunge gå på rommet for du har husarest. En god egenskap jeg har begynt å få nå er at jeg slår barne mye mindre nå enn før, før var det kansje opptil flere ganger om dagen at jeg brukte vold. heldigvis avtar dette. Alt takket være deres fantastiske side, den har vært til fryktelig god hjelp! takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå