Gå til innhold

Han er da ikke så stor?? Eller?? =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det meste blir jeg bare stolt når andre sier hvor stor og god mini er... , men så blir jeg ofte også dritt lei av .. Er han virkelig bare 21 mnd!?!?

Han er stooooor altså.. Hører den alt for ofte..

Han er 96cm og nesten 17 kg.. Og 21 mnd gammel..

Hvor store var deres barn rundt den alderen?? Kanskje noen som har en sånn link hvor man kan se på sånne tabeller..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel ikke STOR, men større enn mange er han nok.

Lucas er 2 år og veier 13 kg og er 85 cm, men han er litt under gjennomsnittet da

Skrevet

Folk er teite og uopplyste..:))

Har også ei "stor" jente- er 20 mnd, 90 cm og 13-14 kg.

Og SENEST i dag fikk jeg høre_ Hvor gammel er hun nå-nærmer vel seg 3 år nå?

Skrevet

Alle er forskjellige, tror ikke du skal henge deg så mye opp i hva andre barn veier. Så lenge han følger sin egen kurve noenlunde, så skal du ikke bekymre deg:)

For et par mnd siden målte jeg datteren min, og da var hun 96 cm. Da var hun 3,5 år;) Så det er store forskjeller:)

Skrevet

Han hørtes høy ut ja. Snuppa var vel 97 cm på 2 års kontroll (nærmere 2 1/2 år) og har alltid blitt ansett for å være høy..

Men barn vokser i rykk og napp, så det har jo ikke noe å si. Og hvis du eller samboer er høye så er det jo heller ikke så rart :o)

Skrevet

De vokser jo veldig i rykk og napp i den alderen da.

Tobias var 12 kg og 86 cm da han var 26 mnd gammel, men han var litt under gjennomsnittet.

Skrevet

Ikke bry deg om hva andre sier! Junior var samme str på den alderen. Han var 13,5 kg når han var 1 år!!

Når han var like gammel som din var han 95 cm og 16 kg, nå er han 4 år og bare 18 kg, så det stagnerer etter hvert. Han er fortsatt veldig lang (ca 112 cm) og da har han ikke fylt 4 enda. Men han er slank høy og fin:)

Skrevet

Luke er snart 22 mnd,veier 12,7 kg og er 86 cm;)

Skrevet

min er 24 og er 86 og 13 kg så jeg vil si han er ganske stor i forhold til hva jeg er vant med:o)

Skrevet

Snuppa nærmer seg 20 mnd med stormskritt og hun er nå 80 cm og knappe 11 kg.. Så noe større enn gullet mitt er han jo..

Skrevet

På 2-årskontrollen(2 år og 2 mnd) var gutten min 99,5 cm.. Nå er han 3,5år og er ca 110cm..

Skrevet

Han er nok stor, men hva gjør det?? Det er utrolig store forskjeller i den alder. Jeg har en på akkurat 3 år som er rundt 93 cm og ca 13-14 kg. Så han er jo liten. Bruker bukser i str 92 og genser i 92/98.

I går traff jeg en liten gutt på 21/2 år som var mye lengre enn sønnen min, hadde en mer "voksen" gange og så eldre ut i ansiktet. Sånn er det bare. Vi voksne er jo også ganske ulike i størrelsen!

Skrevet

Han er like stor som guttungen var på den alderen :)

Han er 2 år og 7 mnd nå. Har passert 1 meter og vekten har stagnert :)

Skrevet

Den først jeg fikk var stor for alderen(det mener også jeg) Da han var 2 år var han 98 cm og 14 kg..Han virket mye eldre enn det han var,også måten han var på...Han er også nå stor for alderen,men har sett at det er flere som er det...

Bare ta tiden til hjelp du så ser du at det er mange andre "store" barn der ute..Jeg trodde det bare var jeg som hadde en stor gutt,men det var det da ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...