Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 en liten øvelse, i å snakke pent om seg selv... ) jeg er: snill omtenksom inkluderende
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 - en fantastisk mor til min lille prinsesse - utrolig flink til å forholde meg til pappaen hennes selv om jeg egentlig ikke vil ha så mye med han å gjøre - flink med økonomien (i mitt hode er da 1+1+1=3??, skjønte ikke den der..)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 hehe.. jeg er gift med en mann som har et barn fra før, og vi har nå fått et barn i lag.. )
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 god mor snill hjelpsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå