27dager Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jenten min p[ 9 mnd er blitt s[ vanskelig aa legge, hun bare skriker og skriker. sovner til slutt s[ v[kner hun etter ca 1 time. da skriker og skriker hun i ca 30 min f;r hun sovner igjen. er ikke helt v[ken heller, ;ynene igjen, men hun hyler skikkelig. v[kner ca hver time natten gjennom med samme greiene. holdt p[ 1 uke og meg og mann er frynsete.. fin form om dagen, ikke syk p[ noen som helst m[te. f[r en tann opp, har to nede og de laget intet tr;bbel mht nattes;vnen. trenger svar! ser forresten det er noe kr;ll med tastaturet.. ikke min dag dette...
Nr-3-i-Magen Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vil tippe at det er tanna. Her var det heller ikke problemer med den første tanna, men med den andre våkna ho masse og gråt og gråt på kvelden.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hvis det er tenner, hva med å gi en halv paracet??
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 huff, nå fikk jeg flashback. Slik var vår sønn også i perioder, og det var fryktelig slitsomt. Men den dagen jeg gikk det legen med han og fikk vite at han hadde ørebetennelse og fryktelig vondt i ørene, speielt når han ble lagt ned, ja da følte jeg meg som verdens værste mor. Men jeg ante jo ikke at han var syk, han var jo frisk på dagen og ingen feber (ikke som vi oppdaget hvertfall). Så fikk han pencillin og ble frisk igjen og lett å legge. Kanskje det kan være ørebetennelse hun har? Jeg sov med sønnen min på fanget i en stol, så han fikk ligget godt oppover og ble vugget på og det hjalp. Prøv med Paracet også, og se om det hjelper, for hvis det hjelper er det sannsynlig at det er noe fysisk som feiler henne,
27dager Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 takk for gode svar. hun er litt snufsen s[ kanskje en tur til legen ikke ville v'rt s[ dumt. m[ se aa faa fikset disse tastnene....
Marolla Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 for tastetullet... trykk shift og alt gr på venstre del av tastaturet. (hjelper det?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå