Gå til innhold

Coop sien X-tra våtservietter fjerner beis :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme steller vi stumpen til junior med våte Mesoft, men jeg har en pakke med X-tra våtservietter i stelleveska i tillfelle vi har en ulykke mens vi er ute og ikke har tilgang til vann. Sebastian og jeg var en dagstur på hytta til mamma og pappa, og pappa holdt på å beise. Han hadde sluppet opp for whitespirit og jeg har jo hørt ryktet om at disse våtserviettene kan fjerne maling, så på halveis spøk foreslo jeg at han kunne prøve våtserviettene mine, og jammen gikk det ikke vekk! Vet ikke helt hva jeg synes om at det jeg skal stelle rumpa til junior med også kan brukes til det :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Det er de vi bruker, det. De skulle jo være de minst farlige i henhold til siste undersøkelse. Bad news :-/

Skrevet

Huff, disse har vi også brukt. Men det har gått bra med den lille stumpen. Vi har prøvd de fleste typer servietter og ingen reaksjon på noen. Men man blir jo litt skremt av sånt... Har hørt om våtservietter som fjerner oljemaling mm ....skummelt!

Skrevet

Mysterie løst! Gubben har jo litt peil på maling og sånn, og han sier at det er helt naturlig og ikke farlig. Det er olje i våtserviettene, og olje fjerner oljebaserte malinger akkurat som vann fjerner vannbaserte. Når jeg tenker jeg om så har jeg også fjernet oljemaling fra hendene med olivenolje, så da er det nok trygt. Godt man har sindige menn som kan roe ned hysteriske kvinnfolk hehe ;-)

Skrevet

Å ja, lurt! Bra det ble forklart, for ellers hørtes det bare sterkt ut... Olje er altså tingen!

Skrevet

Oh, stor takk til flinke Sanasolmannen for oppklaringen!

Følte et lite stikk i samvittigheten da jeg så at beisen forsvant. Sebastian har jo aldri reagert på våtserviettene, men man blir jo litt usikker. Phu, da er mammahjertet en bekymring lettere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...