Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg synes det ser fryktelig varmt ut for de små....er jo mange og 20 varmegrader her i Oslo om dagen. Har brukt solhatt hvis vi er ute en hel dag. Men ellers begynner de jo å få bra med hår og det er jo tross alt godt for dem å få litt vind i håret. Så bare en unge på ca. 1 år ++ med tykk bomullslue på seg idag....27 varmegrader.....pjuh.....hett, ja
Mamma katt Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Har gjort det samme som deg frem til nå, men etter at snuppen fikk ørebetennelse i ferien har hun de siste dagene brukt en hvit bommulslue som dekker ørene til hun blir helt frisk igjen. Bor i Bergen og her er det ca 20 grader. Kan jo være noe sånt som er grunnen til at ungen du så brukte lue?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Joa, kanskje det....men 27 varmegrader i skyggen er fryktelig varmt. Hadde jeg vært moren ville jeg heller brukt solhatt med klaffer. Men men..ungen overlevde nok. Men ser frytelig ubehagelig ut...bor i Oslo vi da...her har sommeren kommet tilbake for fullt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Bruker ikke lue nå, nei, men solhatt. Jenta vår har minimalt med hår, så jeg vil ikke hun skal bli brent i hodet + at solhatt gir litt skygge til hals/nakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå