Gå til innhold

Lue på 1-åringer i denne varmen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det ser fryktelig varmt ut for de små....er jo mange og 20 varmegrader her i Oslo om dagen.

Har brukt solhatt hvis vi er ute en hel dag. Men ellers begynner de jo å få bra med hår og det er jo tross alt godt for dem å få litt vind i håret.

Så bare en unge på ca. 1 år ++ med tykk bomullslue på seg idag....27 varmegrader.....pjuh.....hett, ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det samme som deg frem til nå, men etter at snuppen fikk ørebetennelse i ferien har hun de siste dagene brukt en hvit bommulslue som dekker ørene til hun blir helt frisk igjen. Bor i Bergen og her er det ca 20 grader. Kan jo være noe sånt som er grunnen til at ungen du så brukte lue?

Skrevet

Joa, kanskje det....men 27 varmegrader i skyggen er fryktelig varmt. Hadde jeg vært moren ville jeg heller brukt solhatt med klaffer. Men men..ungen overlevde nok. Men ser frytelig ubehagelig ut...bor i Oslo vi da...her har sommeren kommet tilbake for fullt.

Skrevet

Bruker ikke lue nå, nei, men solhatt. Jenta vår har minimalt med hår, så jeg vil ikke hun skal bli brent i hodet + at solhatt gir litt skygge til hals/nakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...