Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 her har jeg forgjeves prøvd å bli kjent med folk her som skal ha baby.men nei gidder ikke å skrive med meg som om jeg skrev bare drit.men det er greit.her skal man støte ut folk..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hva mener du? at viss innlegget ditt er hyggelig er det grei nok men ikke viss det ikke er hyggelig?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 her skriver jeg om hyggelige ting på andre forum. men det er visst ikke noe å svare på bim.det er rett og slett utestenging. hvis du er så og så gammel og er gift/ugift osvosv blir du svart.jeg er drittlei.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Bare å innse det: noen får mer oppmerksomhet enn andre her inne Sånn er det bare... Men hvis du signerer denne tråden med nicket ditt, kommer jo folk til å legge merke til nettopp DEG
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jada, det er litt ala ungdomskolen her inne, med klikker/syklubber og noen er mer populære enn andre. Ellers er det da ganske så underholdende.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Enig med deg HI. Jeg har gitt opp å legge inn innlegg, får ikkeno respons uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Vet åssen du har det.. har det på nøyaktig samme måte.. Og det verste er faktisk det at jeg kan legge ut en tråd og få 0 respons, er jeg heldig får jeg kanskje 1svar. Så et par timer senere så kommer det en annen å legger ut en tråd som handler om nøyaktig det samme og får enormt med respons. Hadde jeg lagt ut "hvor mange dager"-tråden, som er sinnsykt populær er jeg ganske sikker på at ingen hadde svart.. Og så virker det nesten som at når jeg svarer på innlegg med nicket mitt så er det ingen som skriver på den tråden lengere.. Kanskje tilfeldig.. men ja.. man tenker jo sitt når man opplever det at det blir bråstopp i en diskusjon rett etter jeg har skrevet noe. men,men..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Dette har irritert meg også. Spesielt dersom man legger inn en liten tråd og får null respons. Like etter legger noen andre (les: av de populære) inn en nesten klin lik tråd og får kjemperespons! Jeg prøver derimot å svare folk der jeg kan svare. Bryr meg lite om hvem som har lagt inn tråden. Men pleier i grunn svært sjelden å svare på tråder "de populære" har lagt inn. Signerer derfor med anonym denne gangen
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Sitat fra 15:52: "Like etter legger noen andre (les: av de populære) inn en nesten klin lik tråd og får kjemperespons!" Nettopp, og jeg blir alltid litt forundret over at enkelte aldri klarer å kravle seg over den verste barnehagementaliteten når det gjelder å knives om "popularitet". Jeg vet ikke hva slike tråder sier mest om: "De populære", som av en eller annen grunn har et stort behov for bekreftelse, eller "rævsleikerne", som jeg ikke en gang gidder å kommentere nærmere. Det sies at kvinne er kvinne verst, og det må jo i særstilling gjelde gravide kvinner.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Kan du ikke prøve å bli kjent med noen? Det avtales treff i alle retninger, eller så kan du prøve å sende noen en pm.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 helt enig med alle dere. skrivd innlegg på innlegg men ingen svar gitt:-/
aanonym Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Jeg er ikke så fryktelig interresert i å bli "kjent med" folk på BIM, har vært her lenge (var faktisk aktiv da BIM startet i 2000, men har hatt et langt opphold). Skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig å bli "populær"? Venner har man da i real life? De innleggene som forblir ubesvart har etter min mening for spesifikke spm eller så et det et spm som er stilt en million ganger før.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 det har aldri vært et ønske å bli populær.hadde vært greit å bli tatt imot med respekt slik andre blir. det er alt
Gjest Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Oi, jeg tror det er mange her som har et lavt selvbilde... tror dere virkelig at dere er "upopulære" PÅ NETTET? Selv har jeg iallefall aldri navigert etter hvem som har laga et innlegg - jeg leser de trådene som interesserer meg, og hvis jeg har noe å tilføre så svarer jeg. Og nå som jeg har vært her nesten ni måneder, så er det visse spørsmål jeg ikke fatter like stor interesse for nå som før, mens andre spørsmål (som var "kjeldelige" før) plutselig er blitt kjempeaktuelle. Så kjære damer: Dere er ikke upopulære, dere har sikkert bare vært uheldige med timingen på trådene deres. Ikke gi opp
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 Hvis du går inn på profilen til de som er mest "populære" på BIM og ser på bildene av hvordan de ser ut, så skjønner du fort at dette er de folka som ikke var mest ettertrakta på ungdomsskolen, og har gjennom BIM endelig funnet et sted hvor de kan være i den kule gjengen.. Nerdenes hevn.. Ikke vær lei deg for at du ikke er i the in-crowd du.. Er ikke noe å trakte etter:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 har faktisk tenkt mye på dette tema selv, og syns det er fint at andre har merket det samme.. har veldig lyst og bli kjent med andre som skal ha barn, da jeg venter mitt første og har få venner fordi jeg har flyttet langt unna plassen jeg har bodd hele livet. samtidig har jeg masse jeg lurer på, og skriver innlegg ofte, men er veldig sjeldent at jeg får mange svar, toppen ett par stykker.. ofte ingen.. syns dette er trist jeg, for dette skal jo være en side hvor man hjelper og svarer hverandre.. ser man gjennom innleggene, er det ofte de samme folkene som "styrer" her inne.. og sjeldent noen av de som svarer meg ..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #17 Skrevet 27. august 2007 Anbefaler dere å få venner i det virkelige liver i stedet. BIM er vel ikke plassen for de varige vennskap eller...?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #18 Skrevet 27. august 2007 poenget her var vel egentlig ikke at vi er lei oss fordi vi ikke får venner, men fordi mange av oss får lite respons på innleggene våre...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 "som de populære har lagt inn..!? da driver du vel siling selv? Jeg får mye respons men jeg kjenner ikke. Svarer på alt mulig også og føler ikke at noen er mer populære enn andre. Det finnes bestemte nick som jeg er mye enig med og som er mye enig med meg og som gir meg god støtte og råd. Ikke gi opp! :0) Det hender at jeg får null-respons jeg også. Men fortvil ikke av den grunn. Vi trenger kun etpar svar når vi spør om råd. Synes det er enormt mange gode støttespillere her inne jeg! Og man åpner jo tråder som er interessante og leser alle svarene. Man kan ikke bare være opptatt av sine egne tråder, det meste er svart på fra før! Jeg digger BIM jeg!
eggedosis Skrevet 28. august 2007 #21 Skrevet 28. august 2007 NB! Du fikk jo god respons på denne da! :0)
aanonym Skrevet 28. august 2007 #22 Skrevet 28. august 2007 Og med å "tatt imot med respekt" mener du at mange burde svare på innleggene dine? Vet du, jeg legger ikke særlig godt merke til de ulike nickene (har alltid vært veldig dårlig på navn), så det kan godt hende jeg svarer enkelte ofte mens andre blir oversett. Jeg svarer på innlegg som engasjerer meg, er interessante el.l. og blar forbi de temaene jeg er lei av eller som ikke interesserer meg. Måten spørsmålene stilles på kan også vøre viktig for meg. Og så blar jeg stort sett forbi innlegg skrevet av folk som har fått hangup på utropstegn!!!!!!!!!!! eller ........... punktum.................... Når overskrifta er: "Vondt i lysken!!!!!!!!!!!! er i uke 32!!!!!!!!!!!!" eller lignende gidder jeg ikke engang åpne innlegget. Dette er blant mine vurderinger, andre har andre kriterier for hva man svarer på eller ikke. Tror uansett det sjelden har med nicket å gjøre.
aanonym Skrevet 28. august 2007 #23 Skrevet 28. august 2007 Og nå har dere fått masse forslag til forklaringer på hvorfor enkelte innlegg forblir ubesvarte!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #24 Skrevet 28. august 2007 Hadde det vært et reelt problem for deg, HI- og dine anonyme medsøstre- så hadde du lagt inn nettopp denne tråden på skravle- MED nick. Er sikker på du hadde blitt nedlesset.. har aldri støttet sutring- opplever deg som litt sutrete når du¨påstår du ikke "kommer inn i gjengen".. Det er vel her som i virkeligheten, da- at du får de vennene som appellerer til deg. De som har samme sjargong som deg selv. Og til den som mente at man har venner i RL.. det har man fra man er liten. Man har da alltid rom for å bli kjent med nye mennesker? Hva gjør du når du begynner i ny jobb, feks? Takker nei til sosiale sammenkomster fordi du kjenner nok folk og ikke har rom for flere?? En fremmed er bare en venn du ikke har møtt... Venner er også den familien man velger selv. Lykke til i søken på svar- kom deg på BIM treff (har selv aldri vært på et såkalt treff, men det kan være en start for deg). Eller kontakt noen pr PM. LYKKE, LYKKE TIL!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. august 2007 #25 Skrevet 28. august 2007 Har ikke vært her så veldig lenge selv, men går helt greit. Jeg er ivrig innlegger og spør og lurer på en del selv. Syntes det er kjempe moro:-) Får ikke alltid like mye svar som ønsket, men da må man bare skrive innlegget med overskrift som du tror fenger de andre her. Er veldig mange innlegg her, så når jeg skroller meg nedover her, går jeg bare inn på de jeg syntes virker spennende/interessante i mitt tilfelle. Det må fenge! Må ærlig innrømme at både jeg og andre innleggere ikke alltid skriver like mye interessant, hehe... Bare for moro da. Bli mer aktiv på innlegg og diverse? Hvis du allerede er det, finn et nytt og mer spennende Nick? Et som flere legger merke til kanskje? Hmmm.... stå på!!!! Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå