Gå til innhold

skriv 3 gode egenskaper du har :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten øvelse, i å snakke pent om seg selv... :o)

 

jeg er:

snill

omtenksom

inkluderende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er:

- Snill

- Omtenksom

- Tålmodig

Skrevet

-flink til å organisere

-kreativ

-flink til å shoppe................................................................................................................alt i følge mannen min:))

Skrevet

Allsidig

Snill

Smart :)

Skrevet

kritisk (jeg syns det er en god egenskap jeg)

lekende

direkte

Skrevet

må da være flere her.... som har noe bra å si om seg selv. og. du kan komme med flere enn 3 også :o) det er viktig å kunne se det positive i seg selv. og vi alle har positive egenskaper :o)

Skrevet

omsorgsfull

omgjengelig

humoristisk( synes jeg selv iallefall...hi hi)

Skrevet

Jeg er

-sabla flink å sove

-jækla god på spising av mat og godteri

-sinnsyk god til å skrelle poteter ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...