Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 en liten øvelse, i å snakke pent om seg selv... ) jeg er: snill omtenksom inkluderende
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg er: - Snill - Omtenksom - Tålmodig
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 -flink til å organisere -kreativ -flink til å shoppe................................................................................................................alt i følge mannen min:))
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 kritisk (jeg syns det er en god egenskap jeg) lekende direkte
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 må da være flere her.... som har noe bra å si om seg selv. og. du kan komme med flere enn 3 også ) det er viktig å kunne se det positive i seg selv. og vi alle har positive egenskaper )
Skravlemamman Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 omsorgsfull omgjengelig humoristisk( synes jeg selv iallefall...hi hi)
stinky-monkey Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg er -sabla flink å sove -jækla god på spising av mat og godteri -sinnsyk god til å skrelle poteter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå