Gå til innhold

Monajenten.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er syk og det er faktisk skikkelig synd på meg. Nesen er så tett at ingenting kommer ut, hodet banker som f***, feberen nekter å gi slipp og jeg har vondt i halsen:-/

Men ellers har jeg det fint! Hva med deg? :)

Skrevet

Jo, faktisk syk jeg og... Har vært det i over 2 uker nå... Håper det ikke er bronkitt som fører til lungebetennelse... Har hatt migrene (heldigvis ikke akkurat nu, bare lettere hodepine...) og feber har jeg og, samme med halsen!!

Men ellers egentlig fint... Begynt skole og det som er;-) Og jajaja...

Du har gjort idag da?:P

Skrevet

Fy søren, det er skikkelig synd i oss:-(

Og jeg som skal operere om en uke, jeg MÅ bli frisk for ellers får jeg ikke operere. Har jo bestilt både flybilletter og hotell, måblifriskmåblifriskmåblifrisk!!!

Så flink du er som går på skole da:) :) :)

I dag har jeg ikke gjort en dritt, bare vært syk:-s

Skrevet

Ja, er ganske så synd på oss;-)! Er veeeeldig sliten om dagen!

Jeg skal krysse alle fingre såvel som tær for at du blir frisk så du kan få operere!!! Ellers er det så kjedelig, altså!

Flink og flink som går skole... Jeg er nødt til å gjøre noe, ellers dør jeg! Og jeg orker ikke jobbe når det ikke er noe jeg har lyst å jobbe med... Så må skaffe meg utdannelsen så jeg kan få den jobben jeg vil vet du;-P

Skrevet

Ja det høres fornuftig ut. Skulle gjerne vært like fornuftig, hadde jeg bare visst hva jeg ville studere og hvilken jobb jeg ville ha:-s

Skal kjøpe c-vitaminer i morgen, og ta en overdose hihi;) MÅBLIFRISK!!!

Bra du krysser.

Er også fryktelig sliten, men det blir vel bedre etterhvert håper jeg:-s

Skrevet

Nja, fornuftig og fornuftig... Hehehe... Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil studere skjønner du.... Jeg bare bestemte meg for å begynne med noe.... Men er ennå ikke overbevist om at det er riktig valg. I verstefall får jeg da bare slutte og begynne med noe annet neste høst;-)!

C-vitaminer er en goood ide... Ta en overdose ja=P Spis masse frukt og grønt=P

Skal krysse, krysse, krysse og krysse ja=P

Skrevet

Hihihi det er bra;) Tror det hjelper at du krysser. Det vil si - SELVSAGT hjelper det;)

*løper til kjøleskapet og finner et eple*

Skulle ønske jeg var en av dem som visste da jeg var 5 år hva jeg skulle bli når jeg ble stor:-s

Skrevet

Såklart hjelper det at jeg krysser;-) Lover deg at du skal få bli frisk som en fisk (i hvert fall nesten....)

Ja, du... Men jeg visste det når jeg var 5 år...=P Og det var en drøm som er sååå ulik meg at det er så flaut at jeg nekter å fortelle folk om det en gang....=P

SÅ, godt jeg ikke har samme drømmen idag:)

Skrevet

Hehehe oki såpass;)

Ser liksom for meg alle småunger som skal bli brannmenn, dyrlege og advokat og sånn;)

Frisk som en fisk høres lovende ut!

Gomler eple og drikker appelsinjuice (ferskpresset seff!) i skrivende stund! :)

Skrevet

Jeg skal bli advokat nå da, liksom... Om jeg bestemmer meg for at jeg liker det.....=P

Jeg ville bli bonde da... Men det var sånn i en periode på kanskje 2 mnd... Er flaut å innrømme det... Først og fremst har jeg ALDRI bodd i nærheten av landet... Ikke er jeg glad i dyr i det hele tatt og tør påstå at jeg er for fisefin for slikt arbeid... Fatter ikke at jeg ville det!

Ellers drømte jeg alltid om å bli danser. Kunne fortsatt likt det, forsovet.... Men, det blir for mye jobb!

Det høres bra ut, da kaster du innpå med C-vitaminer... Bedre enn å spiste godteri fra candyking (skyldig, JA)

Skrevet

Blæææh, candyking har jo ikke noe særlig godt da, det er jo myyyyyyyyyye bedre med mix-snop;)

Bonde hihi, hadde sikkert vært artig det;) Men neeei, ser kanskje ikke helt for meg at det er noe du liker.

Du nevner danser, samme med meg med musikken, drømmer jo selvsagt om å kunne leve av musikken, men så er jeg litt realistisk også da, og tror ikke det er mulig egentlig:-/

Skrevet

Candyking er best, synes jeg...=P Ikke noe glad i annet godteri... Er ikke så glad i godteri generelt, men har litt sånn godteri periode nå=P

Ja, bonde liksom! Det er jeg IKKE typen til... Haha! Meg gå rundt og mate mamma og pappa kuen?? Nei takk!!

Ja, men dans er liksom det eneste jeg alltid har elsket. Kunne sikkert levd av det... Hvor mye penger det er i det er jo en annen ting... Men jeg hadde nå ikke gjort det for å tjene kjempe masse. Jeg driter egentlig i hvor mye jeg kommer til å tjene, sålenge jeg liker jobben. Overlever veldig fint uansett... MEN, det krever så mye å skulle være profesjonell danser... Det krever MASSE allerede nå (ok da, jeg driver med det på et profesjonellt nivå...) Men kommer jo garantert ikke til å ga energi og tid til det om 5 år f.eks.... Så derfor tror jeg det blir et dumt yrke å velge....

Vet du er misunnelig på candyking posen min... Bare sånn btw;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...