Gå til innhold

Hva slags bil vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdvis billig i drift...

ok plass til bakovervendt barnesete (så det er plass til noen foran uten å måtte sitte helt krøkete).

God plass i bagasjerom..

En bra familiebil vil jeg ha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil anbefale meg noe??

Hmmm........

Skrevet

Vi har toyota avensis og er knall fornøyd!Kjempe greit bare stapper vognen rett inn i bagasjen.Ikke noe pes med å ta av hjulene og sånn(på mindre biler da).Og den er billig i drift, syns vi mnesten aldri fyller enda vi kjører endel

Skrevet

Jeg fortsetter å anbefale Ford S-max, jeg... Den er stor og romslig, god å kjøre og har scoret rekordhøyt på NCAP sikkerhetstest. Vi har HTS BeSafe iZi combi bakovervendt bak passasjersetet, og forsetet står i bakerste posisjon med ryggen litt bakover for i det hele tatt å få kontakt mellom forseteryggen og barnesetet. I tillegg veldig god bagasjeplass. Dessuten er S-max'en en "halvhøy" bil, slik at man har svært god oversikt i trafikken.

Koster jo litt, da, men absolutt ingen urimelig pris for en stor og god familiebil.

Skrevet

Tenkte noe litt større jeg da...har en stasjonsvi\ogn nå men det blir for liten når vi skal ha flere..

Driver å planlegger i framtid her.. hehe

Skrevet

Skal du ha ny eller brukt?

Vi har en bmw 5-serie stasjonsvogn og det er sinnsykt god plass i den. Gubben (som er 190cm høy) kan fint sitte med bakovervent barnesete bak seg i bilen, og vi har klart å plassere 3 barn i baksetet (en i bakovervent og to på "pute"). Masse plass i bagasjerommet (får vogna inn både på langs og tvers og da er det også god plass til annen bagasje, feks reiseseng, barnedyner og voksenbagasjebag'er uten å være fylt til taket.

Men det er jo ikke en SUV/MPV type bil, hvis det er det du har mest lyst på ;o)

Skrevet

Tenkte å kjøpe ny bil...

Har lyst på SUV eller noe i den duren ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...