Shabby Cheap Chic Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Forholdvis billig i drift... ok plass til bakovervendt barnesete (så det er plass til noen foran uten å måtte sitte helt krøkete). God plass i bagasjerom.. En bra familiebil vil jeg ha..
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2007 Ingen som vil anbefale meg noe?? Hmmm........
Liten gutt i magen<3 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vi har toyota avensis og er knall fornøyd!Kjempe greit bare stapper vognen rett inn i bagasjen.Ikke noe pes med å ta av hjulene og sånn(på mindre biler da).Og den er billig i drift, syns vi mnesten aldri fyller enda vi kjører endel
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg fortsetter å anbefale Ford S-max, jeg... Den er stor og romslig, god å kjøre og har scoret rekordhøyt på NCAP sikkerhetstest. Vi har HTS BeSafe iZi combi bakovervendt bak passasjersetet, og forsetet står i bakerste posisjon med ryggen litt bakover for i det hele tatt å få kontakt mellom forseteryggen og barnesetet. I tillegg veldig god bagasjeplass. Dessuten er S-max'en en "halvhøy" bil, slik at man har svært god oversikt i trafikken. Koster jo litt, da, men absolutt ingen urimelig pris for en stor og god familiebil.
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Tenkte noe litt større jeg da...har en stasjonsvi\ogn nå men det blir for liten når vi skal ha flere.. Driver å planlegger i framtid her.. hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Skal du ha ny eller brukt? Vi har en bmw 5-serie stasjonsvogn og det er sinnsykt god plass i den. Gubben (som er 190cm høy) kan fint sitte med bakovervent barnesete bak seg i bilen, og vi har klart å plassere 3 barn i baksetet (en i bakovervent og to på "pute"). Masse plass i bagasjerommet (får vogna inn både på langs og tvers og da er det også god plass til annen bagasje, feks reiseseng, barnedyner og voksenbagasjebag'er uten å være fylt til taket. Men det er jo ikke en SUV/MPV type bil, hvis det er det du har mest lyst på ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Tenkte å kjøpe ny bil... Har lyst på SUV eller noe i den duren ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå