Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Den drittmannen av en hasjrøykende møkkamann av en leieboer har pakka sammen dritten sin og er på vei ut. Jeg har pussa politiet på ham og gikk ned og konfronterte ham med knarklukta i huset. "eh, øh. æ har no laga litt mat i det siste" PØH! TOSK Nå lurer jeg jo veldig på hvor rent og pent det er.. Hvor mye skal jeg legge i det. Jeg hiver ham jo tross alt ut, to mnd før oppsigelsen er gått ut. Hva ville dere gjort. Latt ham gå, eller pest ham litt til??
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jeg hadde latt ham gå... han kan sikkert ikke stille med noe uansett... drit i ham, nå skal han vekk - det er det viktigste ha ha ha mat du liksom.....
Maud Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg tror jeg ville sagt meg fornøyd med å få ham ut. Kan vanskelig tro at det er verdt bråket med å få ham til å betale for vasking...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Grattis med at han endelig har pakka sammen sakene sine:-) Hadde nok ikke orket bruke mer krefter på den fyren, men heller tatt den jobben med å shine i leiligheten selv, evt satt det bort til noen:-)
Tiggywinkle Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Tror heller ikke jeg hadde brukt en kalori på å få ham til å vaske:-) Fører sikkert bare til mer frustrasjon.... Lei inn et vaskebyrå, - og vips så er det rent.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Har vært nede nå og det er jo igrunnen rent. Han har jo bare hatt klærne sine på gulvet og kun drukket cola og grandiosa. Litt edderkopper og rester av hasj i dassen og rundt dusjen, men ellers ok. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LETTA, så letta så letta. Nå kom migrenen etter 1 mnd i helspenn. He he.. Tenker jeg er den største bitchen i hele Norge- i hvertfall i hans hode. Nå skal jeg ta inn en snill og fin person- som jeg skal sjekke i politiregisteret. De synes visst så synd på meg nede på lensmannskontoret at de skulle si "ja" eller "nei" når jeg kom med navn på potensiell leieboer. Heia politiet- slike gutter vil superdupermamma ha he he
Dailis Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Så bra at politiet hjelper deg med å finne ny da. Og gratulerer så masse med å få hm ut, har syntes så synd i deg. Med så masse bråk hadde jeg vært takknemlig med å få vedkommende bort. Er vel neppe mye han betaler selv om du sender krav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå