Gå til innhold

Kan jeg rope hurra, eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg at jeg ville ta en gravidtest fra billigtester fordi jeg følte meg uggen (kvalm). Har også hatt hjertebank, noe jeg hadde forrige gang jeg var gravid. Har IKM i mrg. Jeg fikk svak strek, men både jeg og mannen kunne tydelig se den leeeeenge før det hadde gått 2min. Bør vel ta en CB før jeg blir glad, stoler ikke på billigtestene. Noen fl som har testet svakt på de testene og virkelig vært gravide. Åååååå, dette er så spennende!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja det kan jo være du rett og slett er gravid:-) og gratulerer så masse!

Skrevet

Så lenge det er farge på streken er du nok gravid:) Lykke til! Sniker meg til et lite gratulerer.

Skrevet

Håper å komme med positiv oppdatert info i mrg, og hvis, hvis, skal jeg sende dere ekte babystøv, føler det blir for svakt nå, hehe:) Men takk som svarer meg, dere er så snille her inne:)

Skrevet

krysser fingrene for deg imorgen og står klar til å ta imot masse baby støv :-)

Skrevet

Jeg og:) Masse lykke til!

Skrevet

Da roper jeg HURRA!!! Fikk positivt på CB, ingen svak strek i dag, men tydelig +:) Da sender jeg dere masse ekte babystøv**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************og sier lykke til med prøving, håper det er deres tur neste gang! Takk for at dere er så søte:)

Skrevet

å gratulerer så mye.-) suger til meg masse babystøv, og sparer litt til *dreamer* 8pp så kan vi og bli med deg i 1 tri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...