Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har dere begynt å planlegge julegavene? I år skal jeg få de unna tidlig slik at vi ikke bruker opp ALLE pengene i desember på julegaver, men faktisk har mulighet til å bruke litt på oss selv, unne oss litt ekstra! Noen som har gode tips til julegaver?
nr 6 på vei Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ja er inne på samme tanken... Vi har så utrolig stor familie. Barna våre har vel omtrent 25 søskenbarn (tilsammen). Jeg og gubben har tilsammen 10 søsken, så det bli mange som man skal kjøpe gaver til + fadder barn + ungenes venner+ våre venner++++++ Uff best å starte opp da. Går nok 5-6000 på gaver og det før vi har funnet noe til foreldre og våre egne bar + oss 2 og da... Jula er dyr den he he....
MegOgAlleMine Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Oi:) Vi har et sted mellom 30 og 40 julegaver Har kjøpt ti Planlagt de neste ti idag.. Deilig å slippe det på desemberlønninga ja
annka-fødeklar Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jepp. begynt å planlegge litt og kjøpt første gaven også=). Med termin i desember er det vel greit å bli sånn nogenlunde ferdig før det=).
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Har pleid å handlet om sommeren og høsten i lengre tid nå. Det er både deilig og litt sårt og være ferdig til adventstria Alle snakker jo om julegavehandel da. Mens vi bare tar oss en liten tur på senteret for å fange inn litt av stemningen "julekaos" og se på julepynten (";) Jeg tror ganske sikkert at gavene blir både billigere og bedre (mer passende til enhver person) når jeg gjør det slik. Er jo ikke slik at jeg "må" finne noe til h*n, men jeg kjøper når jeg finner noe som passer nettopp h*n
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Høh, jeg er helt sjokka! Kjøper dere virkelig 30-40 julegaver?? Har det falt dere inn å begrense det? Avtale med de andre familiene at dere dropper det? Jeg tenker ikke mest på pengene, men på miljøet. Ser for meg at dere mottar ca samme antall gaver som dere gir, dvs 30-40 nye eiendeler over natta!! Hjelp, får pustevansker av mindre. Er det jeg som er sær eller?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg er også sjokka over at folk kjøper så mange julegaver!!! Har begrenset gavekjøp til kun den nærmeste familie og et par gode venner
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Ja, 30-40 julegaver kjøper ikke vi, men jeg synes vi har maaaaange nok allikevel!! Kjøper til foreldre, besteforeldre, søsken og deres barn, og de nærmeste vennene! Tenk å kunne gå til aromaterapi og annet luksus rett før jul med god samvittighet da!! :-) Det er vår plan i år!! :-) Og med termin 17.januar vet jeg at jeg ikke er i kjempeform til store shoppingrunder for å finne gaver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå