dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 er dere helt stille i dag??? jeg tenker på mange små ting for tida... gjør dere?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Tenker bare store ting for tiden.. Usj det er slitsomt. Men meditasjonstimen i dag var veldig bra! Tenker du på da??
Tiggywinkle Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hei, hei:-) Her er hodet også fullt av tanker - både små og store....
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg tenker på at jeg syns det er vanskelig å være mamma til skolegutt... han har det fint han, mne jeg syns det er skummelt at han er så stor også tenker jeg på at jeg skulle ønske at huset ryddet seg selv og at jeg ønsker meg container også tenker jeg på flytting, og om det er greit å flytte også tenker jeg på at jeg håper at denne høsten blir så fin som jeg trenger at den skal bli. hva tenker dere på da?
Maud Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg er sååå sliten nå og hodet er fullt av tanker. Tenker på at om et par uker skal vi selge leiligheten, mon tro om vi får det vi håper på. Tenker på alt som skal pusses opp i det nye huset og alle avgjørelsene vi må ta. Tenker på at storebror er stor, i dag ble han 8 år og hjelp hvor er den lille gutten min? Tenker på at jeg må bestemme hvem som skal være vikaren min når jeg skal ut i permisjon, den interne søkeren som de andre vil ha eller den eksterne som faktisk er flinkere? Tenker på at jeg må bake enda en sjokoladekake, orker jeg det? Tenker på at på tirsdag i neste uke kommer det kanskje 16 åtte-åringer hit i bursdag, får vi plass til alle? Tenker på at lillemor vokser der inne og sparker meg, har hun det bra og er alt som det skal? Tenker på at Maud-mannen er borte til søndag, storebror skal til pappa'n i morgen og hva skal minstemann og jeg gjøre alene?
♥Snulder Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jepp! Tenker masse hele tiden.... akkurat nå tenker jeg koffert... bokstavelig talt!!! Har klær over alt og klarer ikke helt å få pakket de ned der de skal. Tenker mest på at jeg skal sitte i fly i mange timer og komme lenger og lenger vekk fra ungene .=( Hvordan skal det gå her hjemme? Får Leah vannkopper nå som "alle" har det i barnehagen? Hvor mye vil de to minste oppleve og vokse og utvikle seg mens jeg er bortreist slik at jeg går glipp av noe??? Jeg tenker mye på bryllupet som har vært, hvor flott alt ble, og at det er litt vemodig at det er over.... Men samtidig godt!!! Tenker på at det føles bittelitt anderledes å være gift.... selv om hverdagen er akkurat som den bruker å være;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hatt kjempekoselig besøk i hele ettermiddag og kveld:-) Og nå kjenner jeg at det eneste jeg orker å tenke på er senga mi;-)) Men jeg har ofte mange tanker i hodet mitt da, men litt trøtt nå, så de har jeg koblet ut...... Natta!!
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 tusen tanker kalles det...........mest av alt vil jeg gi deg en klem og en kopp te... vil du ha?
Plutseliten :) Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Tenker på at jeg burde ha lagt meg jeg og, men tenker at det kommer jeg ikke til å klare enda, tenker på at jeg har så altfor altfor mye igjen å gjøre til konfirmasjonen neste søndag, tenker på at jeg er heldig som får lov til å lage istand konfirmasjon for datteren min, tenker på at hvis jeg stresser for mye er det fare for at sykdommen min trigges,tenker på at jeg tenker alt for mye og det er problemet. Tenker på at jeg er heldig som får lov til å dele tenketing med en gjeng så flotte jenter,og slippe å tenke på at de tenker jeg er rar Sender dere gode tanker i bøtter og spann )
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2007 se da jenter, en haug av fine jenter med tusen tanker, og alt handler om usikkerhet rundt ting vi ikke kan planlegge, ikke kan styre og ikke har kontroll på.... det er sprøtt. hvorfor skal en mor ha så vanskelig for å bare ta livet som det kommer?? Kjære snulder, jeg ønsker deg en god og avslappende tur!! vannkopper eller ikke, ungene kommer til å ha det fint, og det kommer du til også, også kommer du til å savne dem, og ringe dem og høre at de har det bra, også kan du kose deg på tur! Vakre vakre bruden! Så pen så pen!!! Kos deg på bryllupsreise, det værste er avskjeden, også går det fint!
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2007 jeg tenker på sengen jeg også, men så tenker jeg samtidig at jeg kan jo ikke sove, fo kjæresten skal jo begynne å jobbe 100% på mandag, etter et år med 50% permisjon ... da må vi jo være våkne og nyte hvert sekund, eller???? he he... jeg kjenner at jeg nesten forbereder meg på at han skal bli borte.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2007 rar er du i alle fall ikke!! Konfirmasjonen blir fin den! For du har planlagt den lenge, og det kommer til å bli helt toppen! Enig med deg i at det er deilig å kunne dele tenketing med en hel haug av fine tenkefolk! sov godt etterhvert!!!
Plutseliten :) Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Skjønner tanken veldig godt.Min samboer var hjemme i permisjon 100% sammen med oss i 10 mnd!! Tror du vi kom oss til sengs siste helgen eller? Nå har han jobbet i 2 uker og det går helt greit ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå