Monajenten Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg søkte på Det søte liv etter Arne brimi kaken, og den så knallgod ut. Men jeg fant ikke noe om noe saus der, sånn som du forklarte. Du skrev at hun hadde jordbær dyppet i hvit sjokolade til, her var det krydderkokte aprikoser som stod som evt. tilbehør. Er jeg på feil kake?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Nei, det er den kaken:) Det var de krydderkokte aprikosene jeg mente. Hun kjørte de sammen i foodprosessor slik det ble en saus, som hun serverte første gang. I bryllupet ble det litt stress for å forklare det, så hun hadde sjokolade dyppa jordbær og moreller på. Drysset litt melis rundt. Den er helt himmelsk, og skal vere så enkel å lage. Praktis å ta med også
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Ja den så utrolig god ut. Leste ikke så nøye, så jeg så ikke at man kunne lage saus av aprikosene. Men det hørtes jo skikkelig lekkert ut med sjokoladedyppede jordbær. Tror jeg må prøve meg på en sånn ved neste bursdag:) Takk for tips!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 den vil slå an, og barna ler godt når en drar frem brødkniven:)
Monajenten Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Hihi ja det kan jeg tenke meg;) Den så jo bare himmelsk ut også da, rå inni, mmmmmmmm.... *vann i munnen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå