morella Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ..selvom jeg ikke har begynt å prøve ennå.. mistet i sommer da jeg var 10 uker på vei og er fortsatt veldig lei meg. blir en prøver bare mensen kommer tilbake. noen som har en solskinnshistorie å dele??... trenger litt optimisme... snufs...
Agne Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Så trist å høre. Jeg må bare beklage, jeg har ingen solskinnshistorie å fortelle, er litt deppa i dag jeg, to år siden sa i mårra. Det eneste som er oppløftende er at tida går og nye el kommer hver mnd! Dvs....håpet er alltid tilstede.
morella Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Ja, nytt håp hver mnd! Fikk tilbake mensen i går, har aldri vært så glad for å få den før!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Lykke til moralla. Vet akkurat hvordan du har det. Hadde selv en ma i uke 13 i midten av mars. Har dessverre ikke blitt gravid enda, men har fått sorgen litt på avstand. Klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Trist å høre at du mistet,selv har jeg hatt en SA før jeg ble gravid igjen og da gikk det bra. Nå venter jeg bare på grønt lys fra legen igjen,så blir jeg en prøver jeg også. Håper at du snart får mensen tilbake og at spiren sitter fort hos deg. Lykke til
Ine:) Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Trist å høre at du har mistet den lille spiren din. Dessverre er det noe flere av oss opplever, selv hadde jeg en SA for snart 20 år siden. Noen måneder etterpå ble jeg gravid med min yngste datter, som er verdens herligste, bestemte og målbevisste unge dame (og som i en alder av 19 år har et stort ønske om å bli "storesøster", men hun vet ikke at vi prøver....) Ønsker deg lykke til med prøvingen og at spiren sitter om ikke så alt for lenge!
Modesty Blaise Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg har en solskinnshistorie: Jeg har hatt tre graviditeter siden jul og nå er jeg endelig 9+3 på vei og det ser ut til å gå bra:-) Jeg er kjempeheldig og blir fort gravid. Men nå gjenstår det å se om kroppen min klarer å ruge frem denne kladden:-) Lykke til med prøvingen. Spiren sitter nok snart for deg:-)
morella Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for det! Koselig med støtte fra dere andre her inne. Vil ønske dere også lykke til!!
Gjest Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg har også en solskinnshistorie: Mistet i MA i uke 18. Trengte litt pause etter det, men etter ca 3mnd og faktisk på første forsøk satt en ny spire og jeg er nå i uke 29 og alt ser fint ut. Brukte dette forumet en del i de 3 månedene og det er så mange hyggelige jenter her som var/er god støtte. Lykke til med nye forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå