Butterfly_Flip Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg ble ikke såra:) Men her er mitt spørsmål. Har jeg tatt det rett skolevalget for fremtiden min nå? 03.12.08
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vet jo ikke hva du har valg men så litt på hva jeg tror du skal gjøre i fremtiden...det er som om du skal jobbe medeiendom eller tegning av avtaler...sånn 123 roper jeg ut: megler, bank eller advokat...det er som om du er ennøkkelperson til å finne ut av andres problemer...kan det stemme at du er ferdig om 4 år???
Butterfly_Flip Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Nå fikk jeg frysninger. Jeg er fra tidliger utdanna hjelpepleier, men har bestemt for at jeg ikke vil bli gammel i helsevesenet. Derfor skal jeg begynne på salg og service studiet. Det er et studie som går over 1 år. Egentlig flere år, men siden jeg har fagbrev, er over 25 år og har mer en 5 års ansenitet kan jeg ta det slik. Yrkesspekteret er stort med mange forskjellige veier og retninger. Så får vi se hva som skjer:) Håper jeg har tatt riktig valg...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 ok...det hadde vørt artig å høre hva du ender opp med til slutt... greit å få vite hva det er for nå skjønner jeg mere av et kort som jeg ikke fatta noe av i ste...og det var et sykehuskort...
Butterfly_Flip Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Sykehuskort??? nei nå skremmer du meg....
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 det lå på fortiden...så det skal du legge bak deg...
Butterfly_Flip Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Å så bra.. Men hvis det kan hjelpe at min kjære pappa nettopp var innlagt på sykehus... ??????
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 nei la et jobblegg og ikke noe på deg generelt så det er det ikke...klem
Butterfly_Flip Skrevet 23. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2007 ok. takk skal du ha ivertfall.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå