Gå til innhold

Mange fra BIM som nå er her på DinBaby?


♥ nr3 i juni 2011♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her på DinBaby, men ikke så ofte som jeg var på BIM. Er litt opptatt med bleieskift og mating....!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet meg inn hit også:)

 

Aktiviteten tar seg vel opp nå som de fleste har født, og etterhvert som man for kontroll over den nye hverdagen. Jeg har ihvertfall ikke like mye tid til tidsfordrivet som dominerte hverdagen som gravid og sykemeldt - merkelig det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei var ikke klar over denne siden..

takk for tips på bim :)

Er ikke innom så mye nå jeg heller, føler mamma rollen har tatt litt over i det siste. (stakkars mannen min )

 

Koselig å se dere :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer fra bim der jeg ikke var så aktiv. Denne siden var jeg ikke klar over. Fødte ei vakker pike 16 august. Hadde egentelig termin den åttende august og måtte settes i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kommer fra BiM, fødte lille prinsen vår Olai 12.aug, 9 dager over termin. Akkurat oppdaget denne klubbsiden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, lillegutt skulle egentlig kommet neste uke, men han ble en liten augustgutt og er tre uker i dag:-)

 

Første gang jeg er inne og skriver på dib etter fødsel, det går rimlig i ett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var på BIM før med Nick: "Tobarnsmor i august".

Den 27/8 fikk vi en nydelig gutt!

Kommer til å henge litt her inne i mellom pupp og bleieskift:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har endelig fått somlet meg inn her, innimellom amming og bleieskift... fødte lille Lukas 30.aug og rakk fint å henge med på denne klubben.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag jeg er innom her i dag var på bim. Fikk enda en jente den 20 august...

 

Vi koser oss masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom av og til! Blir ikke like mye tid som før, men er det noe jeg lurer på, så er dette første stopp:-) Hva sier du HI, skal vi ta oss en trilletur snart? Håper alt er bra med dere, den lille og den nye leiligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke så veldig aktiv på BIM. Er ikke så aktiv her heller, men moro å lese litt innimellom! Noen fra bydel Nordstrand her, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom en gang i blant mellom alle bleieskift og amming.... så det sier seg selv at det ikke blir så ofte... men storkoser meg med godgutten min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jepp:) hadde termin 8 aug, ble satt i gang og ut kom Maia Isabelle til slutt om morgenen 18.aug! :)

la ut fødselshistorien under augustklubben på BIM, men tror ikke noen har kommentert den...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gutten min kom ikke før i september da men føler det er i augustklubben vi hører hjemme. Hadde termin 21 august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er her inne etter fødselen er i dag:) Har ikke tenkt på å gå inn her, selv om jeg fortsatt er innom nettet hver dag.

 

Koser meg masse med jenta vår, så det er litt andre ting som står i fokus enn å sitte masse på nettet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...