carina og *jentegullet* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 på nøtterøy.hos kvinnedoktoren.....gleder oss masse.noen som ha vært der??har dere bilde?fikk dere med dvd?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hei vennen!!! så heldig du er som skal på 3d,fikk selv med 3d bilder da jeg var på riks`n men det meste av UL var vanlig. Kos dere!!!!!!
carina og *jentegullet* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 gleder oss masse...håper d fortsatt er en jente da;) synes d er så mange som har fått vite feil på ul...hvordan går d med deg??
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Her sparker det som bare det,særlig mye aktivitet på onsdag men i går var det ikke så mye så jeg ble litt betenkt da,men det varierer vel veldig fra dag til dag enda. Koser meg med hvert spark jeg kjenner.Skal på sykehuset på tirsdag hos JM+lege så da blir det sikkert enda en UL (pga epilepsien). Tror det blir min 7 eller 8 UL...... Så man kan si at jeg har fått mye ut av helse-norge i dette svangerskapet hihihihihi.............. vel anvendte skattepenger jeg har betalt................
carina og *jentegullet* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 så bra du får god oppfølgning.....d med og kjenne liv varierer veldig hos meg også..men nå har den lille et søvnmønster så jeg vet sånn ca når den er våken;) sånn som nå,sparker i et sett...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 er det ett selvportrett inne på facebook eller? morsomt bilde! her er krabaten mest aktiv på kvelden,men det sparker litt nå også. Nei nå må jeg på jobb,begynner 08.15, heldigvis kort vei........
Gjest Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Hihihihi begynte visst 08.00 jeg........sånn er det når man har vært borte lenge,har ikke hatt vanlige vakter siden starten av mai,det er ei vakt som står feil på vaktlisten og det kom jo ikke jeg på....... Har du vært på UL nå? fremdeles jente?
carina og *jentegullet* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2007 akkurat kommet hjem..fortsatt jente ja;) uten tvil sa han.....var litt tidlig og være på 3d ul,men jeg fikk se masse og bekreftet jente så jeg er veldig fornøyd;)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 svarer deg her også jeg...... så bra at du ble fornøyd da!!!! jeg har også lyst til å ta en 3d,men kommer nok til å stå over for jeg skal bestille en privat UL i Trondheim når jeg skal hjem i september som mamma kan være med på (som en liten 60 års gave) så det får holde med den.......
Gjest Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Var på 3d hos kvinnedoktoren på Nøtterøy på mandag. Var en utrolig opplevelse å se den lille der inne, veive med armene. Vi fikk med 3 vanlige ultralyd bilder og ett fargebilde + sort/hvitt fra 3d ultralyden. Fikk ikke med dvd... spurte heller ikke. Men gled dere masse, var veldig stas!!! Han mente jeg var 5 dager lenger enn beregnet, altså i uke 13 istedet for uke 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå