Gå til innhold

Når begynte dere med trilleturer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt er 8 dager, har vært ute med han de to siste dagene, men er redd for at han skal bli syk siden han er så ung. Er jeg paranoid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trillet samme dag som vi kom hjem fra sykehuset jeg.. dvs 15 timer etter fødsel :D

han blir ikke syk.. spesielt ikke nå som det er så varmt..

Skrevet

Hvor bor du??

Nei, babyen din blir IKKE syk av å være ute. Snarere tvert imot.

Bare pass på at du ikke kler på for mye klær, eller tuller han inn i for mye dyne m.v.

Vet jo ikke helt hvor du bor, da...men som her på østlandet er det veldig hett omdagen.

Har bare et råd...pass på å ikke kle på for mye klær for gutten din. Så lett for å "beskytte" små babyer med for mye klær...det kan de både bli syke av i tillegg til at det er svært farlig.

Skrevet

Vi startet også med trilleturer samme dag som vi kom hjem og det var i starten på mars. Han lå så godt og varmt nede i vogna atte :-)

Skrevet

Gutten min er født i november og vi var på trilletur dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset. Langt gikk vi også... ;)

Enig med anonym over. Pass på at du ikke kler på masse klær. Kan være farlig i denne varmen. Kle babyen din som du ville kledd deg selv. Ta med helseteppe.

Skrevet

Jeg var ute å trillet da hun var ca en uke gammel - var å handlet på kjøpesenter da hun var noen dager gammel. Så lenge du kler på ham greit og passer på han ikke kommer i trekk, går det helt fint:o)

Skrevet

Samme dagen som vi kom hjem fra sykehuset, da var snella 4 dg gammel, var i april. Var kun før i tiden du fikk "inne karantene" i allefall i denne sesongen her..

Skrevet

gikk turer med en gang vi. Fødte i juni...tropevarme..så det ble en meget tynnkledd baby i vogn. Veldig viktig at du ikke kler på for mye selv om babyen din er nyfødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...