Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 fortell meg.. jeg føler meg helt grønn.. lillegutt er 10 uker.. prøver å "leke"med han.. snakker til han, holder han, koser, stryker, prøver å få kontakt.. men han bryr seg ikke!? plutselig så gliiiiiser han til, men så ser han bare bort igjen og bryr seg katta om meg.. aktivitetsteppe er heller ikke interessant for han.. hmmm.. hvordan få mer kontakt med han?
snartmammapåny Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Tolmodighet, tolmodighet;) Det kommer:D Bare fortsett å prat med han, hold opp leker, ligg på kulvet sammen og kos masse. Plutselig vil du se at det kommer litt og litt:)
grå :) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hvordan? vente noen måneder sånn rundt 4 mnd- 6 mnd begynner de å bli mer åpne for omgivelser:)
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 æsj.. er det noe jeg ikke eier så er det tålmodighet Prøver å leke, smile, holde opp leker for han, men han bare snur på hodet og ser en heeelt annen vei.. Litt sånn "fløtt dæ mamma, jeg bryr meg ikke" - attitude.. så nå har jeg fått litt følelsen av at han ikke er særlig interessert i meg og ting.. men jeg forventer kanskje for mye, i forhold til alder?
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 hmmm.. men jeg trodde at de likte å se på ansikter helt fra starten jeg? hmmm.. min liker deti hvertfall ikke.. han liker best å glane i taket.
snartmammapåny Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 De små utvikler seg fryktelig ulikt. Noen er "med" helt fra fødselen nesten mens andre liker best å se i taket til de er gasnke så gamle. Rundt 4mnd vil nok de fleste begynne å interessere seg for omverdenen. Så bare å smørre seg med tolmodighet;) Vet det er vasnkelig;) hehe Kanskje en liten filosof du har fått, liker å ligge å tenke for seg selv og ikke bry seg så mye om de rundtom seg helt ennda;) MEn det kommer nok skal du se.
grå :) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 de har peridoer der de er veldig inn i det med lys og skygge go det kan være der din er nå. er kke alle som er like interessert i kjente ansikter i begynnelsen
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 hm.. okay.. takk for svar alle Jeg forventet nok bare litt for mye i forhold til alder jeg da..
grå :) Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 hehe vi har alle vært der:) jeg for min del kan nesten ikke vente på at minstesnuppa skal klare å krabbe, men jeg må vel bare innse at hun trenger litt mer armmuskler først:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Vær tolmodig! Det kommer.. Hva med en sang eller to? Jeg har verdens styggeste sangstemme og trodde aldri jeg kom til å greie å synge for datteren min. Hun elsker det og jeg har blitt flinkere til å synge..hihi.. De liker det fra de er små. Husker når jenta mi var et par mnd. Det eneste som fikk henne til å roe seg var en sang. Prøv og se!
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2007 hehe... jeg har sunget i maaaange år, så jeg håper at sangstemmen min er ok.. men han bryr seg ikke om det heller Uansett.. jeg forventer nok bare litt for mye.. smører meg med tålmodighet og regner med at det kommer innen noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå