Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei! Er det noen som vet om steder man kan ta privat UL utenom Majorstuaklinikken og Volvat, det var lang ventetid der?
kokosyklus Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Inne på åråsen. Heter enten Lillestrømklinikken eller Romeriksklinikken. Litt usikker. Visstnok veldig hyggelige!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Volvat oslo har 5 ledige timer torsdag neste uke... 1 uke er vel ikke lang ventetid??
caroline82 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg var på oslo city legesenter.. Veldig greit, Fikk time 2 dager etter. Å fikk med bilde hjem også!Moro:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg kan anbefale Aleris på Strømmen Storsenter. Jeg fikk time samme dag som jeg ringte (ringte kl. 10 og fikk komme kl. 17)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg har også brukt Aleris på Strømmen. Ganske ok. Har også vært på Volvat. Det var helt greit det også. Oslo City er jeg heller usikker på. Har vært der, men vet ikke om jeg var helt fornøyd. Hadde en forholdsvis trivlig eldre mann, men jeg følte at han holdt tilbake info på en måte. Han sa alt så bra ut, men jeg mistet rett etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå