Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 fortell meg.. jeg føler meg helt grønn.. lillegutt er 10 uker.. prøver å "leke"med han.. snakker til han, holder han, koser, stryker, prøver å få kontakt.. men han bryr seg ikke!? plutselig så gliiiiiser han til, men så ser han bare bort igjen og bryr seg katta om meg.. aktivitetsteppe er heller ikke interessant for han.. hmmm.. hvordan få mer kontakt med han?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Oppskriften er jo mere kos, jo bedre. Så kos i vei, la han ligge i fanget ditt, gjerne med hodet oppe ved knærne (når du sitter i sofaen eller godstolen). Bruk en rangle og la han se på den når du holder den forran han, gjerne i sterke farger. En spilldåse er også gøy. Det viktigste nå er opparbeidingen av relasjonen mellom dere som foreldre og han. Så kos og prat.
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 ja, men det er jo nettopp det jeg gjøøør.. men han snur seg BORT fra ranglen, bamsen, leken.. nekter å se på det..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Så fint at du vil aktivisere gutten din, men tror nok du forventer altfor mye i forhold til alder. Om noen måneder leker han masse både med deg og alene:) Så ha tålmodighet og ikke tenk at du må aktivisere han hele tiden.
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 ja.. det er vel jeg som forventer for mye ja.. er bare redd for at han skal bli en apatisk unge, som ikke aktiviseres nok..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 du har jo startet bra. Fortsett å synge for han og kose. Det kommer nok etterhvert. Og husk: vi kan også overstimulere våre små! Og det er heller ikke noe greit. Når han blir moden nok til mere lek enn det du gjør, gir han tegn
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 ja..det er sant.. overaktivisering og stress vil vi ikke ha noe av.. takk for oppmuntring - du var snill
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Det var bare hyggelig å kunne hjelpe og oppmuntre :-)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Det er slik de er på den tiden Plutselig viser han interesse igjen. Det er i grunn et tegn fra han om at "nå er det nok" når han snur seg bort. Syns det høres ut som du gjør alt helt riktig jeg Lykke til! HAr du prøvd babygym da? Sønnen min syns ikke den var noe gøy før han var ca 10-11 uker.
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2007 hm.. er ikke babygym det samme som aktivitetsteppe...?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Hehe, sikkert Jeg trodde bare var et teppe uten noe over, liksom Vi har separat krabbeteppe og babygym!
Hiv o'hoi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2007 åh.. nei.. googlet litt på babygym, og ser at det er litt anderledes.. men aktivitetsteppe er noe lignende.. et teppe med masse rart over seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå