Gå til innhold

Feber. Vekke/sjekke om natten??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla hadde feber i dag. La seg med 39,3 i feber. Hva gjør jeg? Lar henne sove hele natten. Eller vekke henne i løpet av natten for å sjekke / ta tempen? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde fjerde barnesykdom for noen uker siden. La seg med samme temp som din. Jeg hadde tenkt å vekke en gang for å sjekke, men han våknet selv i løpet av natten og da syntes jeg han var glovarm. Tok han på badet og målte, men var det samme som da han la seg, de blir sikkert varme av og sove også. Har hun andre symtomer enn feber? Tror jeg ville stått opp i løpet av natten og sett til henne hvertfall, så kan du ev vekke og ta tempen hvis du er usikker. Ville også tilbudt vann hvis hun våkner i løpet av natten. Lykke til!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...