Silje *trebarnsmamma* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi har kjøpt oss hus vi. Hadde fått forventet overtagelsesdato den 15.oktober... Og med termin den 21.okt og beskjed fra føden om at jeg mest sannsynlig ville føde før tida så jeg for meg en skikkelig hektisk periode, med babyen enten innafor eller utafor magen!! Mildt sagt litt stressende!! Meeeen... Nå nettopp ringte huseier og sa at huset sto tomt, nyvasket og klart den 21. september!! Jippi! Så god tid vi plutselig fikk!! Hmmm, eller egentlig ikke.... Nå er det jo under 1 mnd til vi flytter!! Hjelp! Tror kanskje jeg drar med meg samboern og snuser på de nye møblene på lørdag!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 gratulerer masse..så deilig da,,, vi er oxo på hus jakt, vi finner vell noe etterhvert..
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Så digg! Kuult! Gratulerer og lykke til da.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Gratulerer Da går nok vente tiden fort og`)
Surfinia Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Og jeg ble skikkelig misunnelig...... Vi har overtagelse på det nye huset vårt 30.september og termin 26.september. Går liksom og håper at babyen er av den tålmodige sorten jeg da. Selvom mor egentlig ikke er det :-) Går bare rundt og håper at siden 30.sept er en søndag så kunne vel snekkeren vært ferdig til fredagen. Men huset blir vel ferdig når snekkeren vil og babyen kommer når babyen vil, så da må vel jeg bare vente og se...... Skjønner i allefall VELDIG godt at du ble kjempegla nå!! Så deilig når ting endrer seg til det positive! Lykke til med nye møbler og flytting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå