Sitterpåpc Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Under begge svangerskapene (siste for 4,5 år siden) fikk jeg fryktelige smerter akkurat der hvor bekkenet sitter festa til ryggraden. Sånn litt forbi ryggsøyla ikke helt mot hofta om dere skjønner. Ble akkurat som gele der. Akkurat som om "opphenget" sviktet. Mest på ene siden. Beina kunne svikte helt under meg så jeg ikke klarte å stå. Og så klarte jeg ikke å sette den ene foten foran den andre når jeg skulle gå. Var som om foten ikke lystret. Og når det var som verst var det som om noen stakk en kniv inn i korsryggen på meg (akkurat der i sammenføyningen som jeg forklarte lengre opp) Var hos lege under førstesvangerskap som aldri undersøkte, bare skrev ut sykemelding. Kom aldri med noen forklaring på hva det var. Neste gang var jeg alt sm da problemet dukket opp, så jeg nevnte det aldri for legen. Det ble bedre etter fødsel. Men ikke bra. Det har kommet og gått siden da. Verst når jeg har mensen. Og i dag fikk jeg mensen og nå er det ommentrent like ille som når det var som verst under svangerskapene. Er det bekkenløsning som henger i? Noe annet det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå