ツWonderfull Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Stress og slitsomt, men så gøøøy likevel!! Jobber som lærer i en 2. klasse, stortrives, og selv om enkelte elever er til å få grå hår av...så er det så kjekt likevel...alt sammen, hele pakken, alt fra å rette bøker til å planlegge og ha inspeksjon!!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ja, ikke sant??? Det er sånn det skal være. Mye jobb, men likevel kjekt. Når vi kommer til mai og eksamensstress, da begynner det å bli litt for mye jobb..... Men det er leeenge til, hehe
Hot Midget ! Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Så bra å høre! Utrolig viktig og trives på jobb! Er desverre altfor mange som ikke gjør det. Utdanner meg nå til det jeg vil bli, satser på å få praksis enten på barneavdeling eller føden på sykehuset, gleder meg dritmasse!!! Hvis der viser meg dyktig der, vil jeg med god mulighet kunne få fast jobb der etterpå:-)
Hot Midget ! Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 *hvis jeg viser meg dyktig der* skulle der stå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå