Gå til innhold

Har dere crocs? eller liknende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har alle utenom babyen, og da vi var på skobutikken etter nye bhgsko til jenta vår kommenterte dama at hun hadde så kule sko og ble overraska over at de var ekte også (pga fargen trodde hun ikke det fordi den ikke finnes i norge).

Hun mente at "alle" har det og at nordmenn er tragiske som må ha alt som naboen har. Hun hadde bodd i sør-afrika for et par år siden og der var det mye av det og folk begynte bli lei.

Har i grunn ikke lagt merke til at så mange har det... Sett en del av de "Bo" men mest på barn, og på sykehuset gikk alle med det så gangen lyste opp i fargene der sykepleierene gikk i flokker hihihii

Så da bare lurer jeg på om det stemmer at "alle" har ;O)

Vi har altså; lyselilla på lille, lilla på meg og mannen har blågrågrønne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjokkrosa på meg og sjokkrosa på lille. Stygt som juling, men føttene mine er glade.

Skrevet

Jeg har to par crocs.. Svarte og sjokkrosa!!=D

Hehe.. Og mini på snart 6 mnd har fått sjokkgrønne... ;)

Skrevet

Tuppa mi har knallrosa crocslignende :) Sånne med rem over da,siden de er så små,str 19-20 .. må vel sitte godt fast skoa til slike :)

Skrevet

hehehehe vi har hatt de lenge da vi ble anbefalt de for jenta og hun har ikke villet ha de av siden! Skal soves og bades med de på! Så derfor MÅTTE vi prøve selv også. Mannen skulle bare prøve om de passa og de er kun av mens han er på jobb for da må han ha vernestøvler. Jeg må innrømme at mine også er mye på! Supre på, men stygge som juling hehehe

Skrevet

Jeg har turkise og sambo har svarte. Skal kjøpe til snuppa snart (og de blir sikkert rosa...)

Skrevet

Jeg har sjokoladebrune og guttungen har svarte.

Har ekte.

Jeg bruker mine hele tiden nesten

Skrevet

Ja, røde Crocs og cerise-rosa Aruba (etterligning) De siste er faktisk best og kostet 75 kr.

Skrevet

Men, i mitt tilfelle går utseende foran komfort.... Jeg går ikke i sko som det der og sånn er det... Period

Skrevet

Mamma og jeg har røde. Snuppa på 3 har et par røde og et par rosa med hvit "strikk" bak (dette er disney-utgaven som har mikke-mus-ører-hull.. hehe).

Pappa og mannen min nekter å i det hele tattprøve de fordi de er så stygge;) hehe... Jeg blåser i om de er stygge, og tror de kommer til å bli flittig brukt også utover høsten siden jeg er gravid;)

Alle har forresten ekte crocs.

Skrevet

Ja, vi har. Jeg og mannen har crocs, 3 årinegn vår har clogs, hehe. Men han elsker de skoene, også kostet de bare 100 kr. Jeg har kjøpt crocs støvler til han, de er helt fantastiske tror jeg, han ville gå i dem når det var sol og varmt:) Neste sommer skal jeg bestille nye crocs til oss alle, også til lillegutt som nå bare er 2 mnd

Skrevet

Jeg syns de skoene er såå stygge, og har ikke kjøpt de til ungene.

Men tuppa har ønsket seg det veldig, så til slutt fikk hun et par clogs, til 99 kroner.

Og siden har hun bodd i de.

Til skolestart kjøpte jeg Bo til begge ungene, for å ha til innesko på skolen. Pøh...innesko...ungene begynte å bruke de ute med en gang, og til og med junior, som syns slike sko er kjempestygge, er blitt frelst :)

Så da ble det ett par til, til hver av de, fra Europris, som innesko på skolen.

Og jeg vurderer å kjøpe meg selv nå, må ha meg nye innesko til jobben, og har tenkt tanken på crocks ja. Men jeg kjøper bare billig imitasjon jeg da. Det er tross alt bare en plastikksko, kan ikke tenke meg at det spiller noen rolle hva slags merke de er av.

Skrevet

Haha, aldri! Jeg har da litt selvrespekt ;)

Skrevet

Trodde det bare var jeg som ikke hadde jeg.

Kommer aldri til å kjøpe heller.

Føttene mine har det bra.

Dessuten hater jeg å hive meg på sånne "bølger".....:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...