Gå til innhold

rytmiske dunk... hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jenta vår vært veldig rolig, og jeg vurderte å dra på sykehuset for å sjekke om alt var bra. Men så plutselig så begynte det å dunke inni magen min. Og mannen min så disse dunkene på utsiden av magen min. Men jeg har aldri opplev dette før. Det var jevne og rytmiske dunk, og de varte i minst 3-4 minutter. Vet dere hva dette er? Det er det eneste jeg har kjent av liv i dag... Hva sier dere jenter? Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at babyen deres hadde hikke?

Skrevet

jeg opplever det til stadighet. omtrent daglig...

er nok bebisen som hikker ja.. hehe, er litt søtt å kjenne syns jeg:)

Skrevet

jeg har også hatt sånne dunk som jeg tror du snakker om. jeg har vel egentlig gått ut fra at dette er hikking jeg.. mine er også såppass kraftige at mannen min kan se dem, men nå har jeg bare 18 dager igjen til termin da=)

Skrevet

Det er nok hikke, ja. Førstemann her hikket noe helt enormt. Flere ganger for dagen. Andremann hikker ikke så voldsomt enda :o)

Skrevet

babyen ligger nok å hikker ja! hehe - det er jo søtt da!! =p

her hikkes det daglig - opptil flere ganger!!!!

er visst bare sunt - er det ikke da pusteteknikken forbedres???

Skrevet

hei!

Det er nok den lille som hikker. De gjør dette for å trene opp lungene til de kommer ut:-)

Et koselig tegn på at alt står bra til der inne:-)

Skrevet

ok!

Tusen takk for svar, jenter!! HAdde bare ikke opplevd hikking før... er 30+3 i dag.... Skal kose meg mer neste gang det skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...