Gå til innhold

Noen som er kjent i London? Ang. musical :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London for første gang i begynnelsen av des. sammen med sambo :-) Har lyst til å dra på musical, og har noen spm. ang det :

-må det bestilles på forhånd? Hvor tidlig?

-noen som kan anbefale en musical?

-hva ligger det på i pris?

-er det noen steder det er bedre enn andre?

-ser man kan bestille på londontown.no - er det andre nettsteder det er greit å bestille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste er å kjøpe billetter direkte på teateret i London eller på såkalte billett-stands som man finner overalt i Londron sentrum.

det er alltid billetter å få tak i, men kanskje ikke til de nyeste og hotteste musikalene.

Skrevet

Ok, da så.... Er kanskje ikke noe å stresse med da....

Skrevet

vil anbefale deg aa kjoepe dem paa forhaand ja.(jeg bestilte 3 maaneder foer og fikk da ganske flotte plasser) de gode plassene forsvinner tidlig, og det er ikke goey aa betale saa mye for aa nestn ikke se noen ting (ligger stort sett mellom 500 og 800 kroner) Jeg husker ikke helt hvor vi bestilte, men var gjennom en engelsk nettside. de norske er ofte dyrere. Gjoer et soek i google og ta en titt der. :) Det er en flott opplevelse. ha en flott ferie!

Skrevet

Er nok veldig lønnsomt å bestille så snart dere har bestillt turen (billettene er ikke refunderbare). Det er veldig ofte fullt på de mest populære dersom man vil ta det på en lørdag f.eks.

Det finnes en del musicals å velge mellom, men de mest sette er jo Chicago, Mamma Mia, Lion King, Les Miserables eller Phantom of The Opera...

De nye nå er Lord of The Rings og Hairspray

Jeg jobber i reisebyrå, og vi bestiller som regel fra www.ticketservice.no

Skrevet

Tusen takk for gode svar!! Da fikk jeg vite det jeg lurte på :-))

Skrevet

ticketservice er dyrt!!!!!

jeg har kjøpt flotte billetter til både Les Miserables og Lion King direkte fra teateret til omtrent halvparten av prisen på ticketservice!!

Betalte ca 250 kr for billetter til Les miserables på balkong helt opptil scenen.

Skrevet

Om du kjøper de når du er i London så er det mulig de er billigere...det vet jeg ikke, men de fleste vil ikke ta sjansen på at det er fullt, samt at mange vil ha billetten i hånda før de reiser. Normalt at det er dyrere, for de skal vel tjene penger de også vil jeg tro....

Balkong er forresten ikke alltid det dyreste....parkettbilletter er som regel de som er mest populære, og dyrest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...